Compact Flash kartica, gdje kupiti u Zg?
(prestaro za odgovor)
Tomislav
2014-10-03 01:35:13 UTC
Imam stari dslr koji prima CF kartice. Gdje bi se ista mogla kupiti?
8GB. U chipoteci i elipsu me gledaju kao da sam pao sa marsa kada sam ju
trazio.
MarioP
2014-10-03 07:17:11 UTC
Post by Tomislav
Imam stari dslr koji prima CF kartice. Gdje bi se ista mogla kupiti?
8GB. U chipoteci i elipsu me gledaju kao da sam pao sa marsa kada sam ju
trazio.
HG spot
Vemil
Tomislav
2014-10-03 11:42:15 UTC
Post by MarioP
Post by Tomislav
[...]
Imam Canon 30d, on po papirima podrzava maksimalno kartice od 8GB, a ove
u ducanima su 16 i 32 GB.

Da li netko ima iskustva sa karticama vecim od 8GB na tom fotoaparatu
ili aparatu slicne generacije? Google mi daje konfliktne informacije.
rerom@work
2014-10-03 11:49:42 UTC
ako si zainteresiran, imam ih doma viska u verziji od 4 gb....
Tomislav
2014-10-03 12:10:37 UTC
Tomislav
2014-10-03 12:11:07 UTC
Idealno bi mi bilo 8GB, takvih sam prije imao dva komada no vise ne rade.
Tomislav
2014-10-03 12:15:29 UTC
Post by Tomislav
Post by ***@work
[...]
Osim ako, naravno, i ove od 16GB ne bi radile. Ima li tko iskustva sa
njima na Canon 30d ili Canon 350d (fotic iste generacije)?
Branko Panic
2014-10-03 13:55:14 UTC
Post by Tomislav
Osim ako, naravno, i ove od 16GB ne bi radile. Ima li tko iskustva sa
njima na Canon 30d ili Canon 350d (fotic iste generacije)?
Prokontroliraj:
http://www.sandisk.com/consumer/camera-and-camcorder-memory/
pa desna strana na SanDisk Product Compatibility.
Po njima, podrzava do 128 GB.
--
Pozdrav
Pane
Tonci R.
2014-10-03 12:31:14 UTC
Post by Tomislav
Post by MarioP
Post by Tomislav
[...]
Iskustva s tim nemam, ali sam našao da može koristiti 16 i 32. Kvaka je
u tome da ih ne smiješ formatirati na aparatu jer će ti vidjeti samo 8,
ali ako ih formatiras na računalu vidi svih 16 ili 32. Neznam je li to
tako, ako imaš priliku probaj.
Tomislav
2014-10-06 15:17:10 UTC
Post by Tomislav
Imam stari dslr koji prima CF kartice. Gdje bi se ista mogla kupiti?
8GB. U chipoteci i elipsu me gledaju kao da sam pao sa marsa kada sam ju
trazio.
Kupio sam 16GB i sve radi ok. Jedino sto kada ima mjesta za 1000 i vise
fotografija na foticu pise 999, no uredno ih snimi preko 1000.