Servis Canon G12
(prestaro za odgovor)
ToMo
2015-07-21 07:11:32 UTC
Kolega s posla ima Canon G12 kojem je em neka prasina u objektivu, em mu
se sad zblokirao zoom. Koga bi preporucili, legende u Hondlovoj, one
slovence u Ljubljani ili nekog treceg? Fala.
ToMo
Mender
2015-07-22 06:13:52 UTC
Post by ToMo
Kolega s posla ima Canon G12 kojem je em neka prasina u objektivu, em mu
se sad zblokirao zoom. Koga bi preporucili, legende u Hondlovoj, one
slovence u Ljubljani ili nekog treceg? Fala.
Znaš za ovo?
http://www.dtmservis.com.hr/index.html

Nemam nikakvih iskustava, samo imam ovu adresu.
ToMo
2015-07-22 07:30:51 UTC
Post by Mender
Post by ToMo
[...]