Atmosfera na filmu
(prestaro za odgovor)
a***@net.hr
2014-04-01 13:38:26 UTC
Zanima me kod video snimanja kako Holywoodski filmovi vrhunske produkcije imaju onak toplinu fotografije i atmosfere a naše serije i turske serije su obične snimke prerealne-hladne vjerovatno s obicnim digtal kamerama , jel Holywood radi s RED kamerama ili dia-chrome filmskim kamerama Kodak ili je do zlatnih kišobrana reflektora i zlatnih sjenila ili kak dobiju onak romantičnu toplinu snimke
darkosaric
2014-04-02 14:06:17 UTC
http://en.wikipedia.org/wiki/Post-production

Typically, the post-production phase of creating a film takes longer than the actual shooting of the film, and can take several months to complete because it includes the complete editing, color correction and the addition of music and sound.
GD
2014-04-10 16:54:18 UTC
Post by a***@net.hr
[...]
Mozda i zato sto se film, za razliku od serije, uglavnom snima na film :-)

Pozdrav
uY
2014-04-13 12:19:36 UTC
Post by a***@net.hr
[...]
Moras usporedjivati usporedivo: znaci sadrzaj reproduciran na istom
uredjaju (TV) u istoj tehnici emitiranja (znaci na istom programu
serija pa holivudski film).
Ne mozes usporedjivati kino projekciju i TV.

Danas se skoro sve digitalno snima i/ili obradjuje, a to se i vidi.

Moj je dojam da su domace serije itekako nabrijanih kolora i da se
po "toplini" boja nemaju cega sramiti.

Kvalitetna video tehnika je danas dostupna svima, a tajna,
ako je uopce ima, sigurno nije u kameri nego u svjetlu.
Kao i prakticki uvijek u fotografiji.