masnjak (kreten) - silnica 0:1
(prestaro za odgovor)
Sayla
2008-02-13 16:41:57 UTC
pisao sam prije koji mjesec o kvaru ccd-a na sony dsc f717 i problemima s
masnjakovim servisom.

elem, da ponovim za one slabijeg pamcenja... ;)
ako dobro pamtim brojke, Masnjak je popravak zaracunao 439,76kn.
79,76 za novi senzor i 360,00 za ciscenje blabla, kontrolu blende blabla.
naravno, mene nitko nije nazvao da me pita jesam li to spreman platiti, ili
mozda zelim baciti sve skupa u smece. kad sam dosao u servis, pokazao sam im
ispis sa sonyevih stranica gdje pise da se taj kvar besplatno otklanja jer
se radi o serijskoj gresci, te mi je retard na pultu rekao da to ipak kosta
recenih 79,76kn i nazvao to tvornickom reparaturom, a ovih 360kn su oni sami
odlucili naplatiti za "popravak" o kojem me nisu nista pitali. rekao sam mu
da tih 360kn necu platiti (aparat je savrseno radio dok ccd nije crk'o), a
on ponudio da vrate u prvobitno stanje. slozio sam se, a kad sam se vratio
nakon tjedan dana oni su SVE vratili na staro, tj. vratili i stari ccd.
rekao sam im da su kreteni i otisao. najbolje od svega mi je to sto me
majmuni nisu nijednom nazvali - napravili popravak za koji su se nadali
dobiti 440kn i o tome me nisu uopce obavijestili. mislim, ako njima nije u
interesu naplatiti svoj posao, zar meni jest?!
i onda sam odnio fotic u Silnicu... tip koji je preuzeo aparat je odmah
rekao da ako se zbilja radi o kvaru ccd-a da je zamjena besplatna. a ovaj
kod Masnjaka nije uopce pokazivao ikakve znake razumijevanja kad sam mu
objasnjavao kvar, a kamo li da je spominjao cijenu.
danas pokupio fotic i nisam platio nista - cak ni troskove dijagnostike i
pregleda za koje je jasno istaknuto da se naplacuju 80kn po satu. istina,
sve je trajalo skoro mjesec dana (cekali su ccd navodno) i takodjer me nisu
obavijestili da je aparat popravljen nego sam ja njih zvao, ali s obzirom da
je sve besplatno, i to za aparat kojem je jamstvo isteklo... ne zalim se :)
u odnosu na ono sto bi mi Masnjak uzeo...

dakle, ne ici Masnjaku ni pod koju cijenu! ne kazem da je Silnica savrsena,
ali ako nista drugo, kod njih ima besplatnih mjesta za parkiranje.

a Sony HR bi trebao razmisliti o tome kome sve dozvoljava da nosi naziv
ovlastenog servisa. jer prema mom iskustvu, ovaj papak bi popravak naplatio
dva puta - jednom meni, jednom njima.
ne znam kako je u ostatku Hrvatske, cuo sam dobre stvari o servisu u Rijeci
i Slavonskom Brodu, ali ako ste u Zagrebu, preporucujem Silnicu.

btw. mail slicnog sadrzaja ide Sonyu u HR i Japanu, a i na potrosac.hr
nemam se namjeru vise puno zabavljati s ovim kretenom na Britancu, ali jos
tih par minuta cu potrositi. mozda je uzalud, ali cu se malo bolje osjecati.

btw. ako nekog zanima frisko popravljeni sony dsc f717, nek se javi :)
idealan za IR - ubacujem hoya filtre: r72, ND2 i ND8, te tiffen ND grad. sve
58mm.
rezervna baterija, mem.stickovi 1gb i 128mb, ambalaza, upute, kablovi...
--
Sayla<
It's not hard being me, it's just me being hard.

Unajmite jedrilicu kod:
www.barbafranci.com
Hrvoje
2008-02-13 16:50:34 UTC
Post by Sayla
[...]
Baš sam te htio pitati jesi li poslo mailove na potrebne adrese, tako
treba!!!
Sayla
2008-02-14 08:59:56 UTC
Post by Hrvoje
Baš sam te htio pitati jesi li poslo mailove na potrebne adrese, tako
treba!!!
nisam jos svima kojima sam htio, ali budem :)

www.barbafranci.com
pastyr
2008-02-13 19:38:24 UTC
Post by Sayla
Sayla<
It's not hard being me, it's just me being hard.
www.barbafranci.com
eheh ba¹ mi je drago da je tako pro¹lo , mislim da si sredio aparat kako i
dolikuje. super da znamo takvu informaciju za Silnicu ! bravo.
podr¹ka da jo¹ toliko izdrŸi¹ i po¹alje¹ te mailove na mjesta koja
spominje¹.
pa onda ili nek zatvore onu rupetinu od servisa ili nek naprave po¹teni
servis

svaka èast Sayla. nikad vi¹e masnjaku
Sayla
2008-02-14 08:50:55 UTC
podrąka da joą toliko izdrľią i poąaljeą te mailove na mjesta koja
spominjeą.
nisam stigao jucer poslati sonyu, ali budem danas.
pa onda ili nek zatvore onu rupetinu od servisa ili nek naprave poąteni
servis
prema ovome sto sam dozivio, ja sam siguran da on vodi dvostruke
knjige i da bi mu trebalo poslati neki drzavni inspektorat i razguzit
ga tako da vise nikad nikog ne moze zajebat.
nikad viąe masnjaku
tako je! :)

www.barbafranci.com
SanDisk
2008-02-13 19:59:10 UTC
Post by Sayla
[...]
Veseli me sto si uspio rijesiti F717 :)

Vec je previse ljudi proslo kalvariju sa Masnjakom. No, bojim se da ce
vlasnici Minolta i nadalje morati kod njega.
Navodno iskljucivo on servisira tvornicke grijeske na KM aparatima.
Mislim da je netko na newsima izjavio da Silnica nema ovlasti za KM :(
Sayla
2008-02-14 08:55:34 UTC
Post by SanDisk
Veseli me sto si uspio rijesiti F717 :)
i mene ;)
Post by SanDisk
[...]
nema mi to bas previse smisla ako je Sony preuzeo KM, ali nikad ne
znas sto sve iza toga stoji. a ako sam u pravu, Sonyu bi se vise
isplatilo otpilit Masnjaka i slati KM aparate van na servis (ili
negdje drugdje u HR ako ima) nego graditi negativan imidz s njim. kad
sam preuzimao aparat u Silnici ispricao sam im sto mi se dogodilo s
Masnjakom, i bas je bio tamo tip koji je donosio nesto na popravak
koji je sve popratio s "to je onaj idiot u Ilici?"
tako da meni nije jasno kak on uopce opstaje.

www.barbafranci.com
Igor
2008-02-14 00:33:36 UTC
Post by Sayla
btw. mail slicnog sadrzaja ide Sonyu u HR i Japanu, a i na potrosac.hr
Odakle ti mail adresa japana? Kad je moja minolta bila 5 i po mjeseci
kod masnjaka isto sam pokusao poslati mail sonyju u japan ali nikako
nisam mogao doci do bilo kakvog kontakta.
Sayla
2008-02-14 08:57:32 UTC
Post by Igor
Odakle ti mail adresa japana? Kad je moja minolta bila 5 i po mjeseci
kod masnjaka isto sam pokusao poslati mail sonyju u japan ali nikako
nisam mogao doci do bilo kakvog kontakta.
iskreno, nisam ju jos ni probao traziti, ali neki medjunarodni kontakt
cu naci, makar za Europu.
ako ovo cita netko tko slucajno ima adresu, nek se javi :)

www.barbafranci.com
Mulahasanbegibrahimović Meho
2008-02-14 06:44:42 UTC
da li znas mozda tko servisira Sony u Slavonskm Brodu?
Sayla
2008-02-14 08:58:56 UTC
Post by Mulahasanbegibrahimović Meho
da li znas mozda tko servisira Sony u Slavonskm Brodu?
ne bih znao napamet, ali ima na sonyevim stranicama za HR. googlao sam
prije mjesec-dva pa sam negdje procitao da su OK.

www.barbafranci.com
pastyr
2008-02-14 09:38:37 UTC
moram ovo jos jednom napisat :-)
covjek odnio masnjaku D7d na servis , a kad je bio gotov servis a ono na
tijelu skroz drugi neki objektiv , znam da je dobio 50ku f1.4 a neznam koji
je bio origigi . i taj posteni covjek vratio objektiv a neznam sta je sa
njegovim bilo na kraju i jel uopce ista dobio .
a bas je moja D7d u to vrijeme bila na servisu i zove mene masnjak osobno
:) ! i pita koji sam ja aparat i objektiv predao na servis. ja sam na srecu
skinuo objektiv i bateriju i karticu :-) kazem nista , golo tijelo. a on
meni kako sam mogao samo tijelo predat moralo je nesto biti 100% da oni
vode evidenciju itd . ja sam se nasao u 100 cuda sta me to pita, a poslje
sam skuzio zasto kad sam cuo pricu od KM kolege :-)
Smiljko Rudan
2008-02-14 09:37:03 UTC
Post by pastyr
[...]
faca :-)

nego ta Silnica ... sto je to? gdje je to?

pozdrav,
Smiljko
ToMo
2008-02-14 09:48:57 UTC
Post by Smiljko Rudan
nego ta Silnica ... sto je to? gdje je to?
To je mjesto gdje mi se trenutno nalazi crknuta plazma dok ne dobijem novu.
Zagorska 2, ovlasteni servis panasonica, ne znam cega jos.
Za sad relativno ljubazno osoblje preko telefona.
ToMo
Smiljko Rudan
2008-02-14 09:56:52 UTC
Post by ToMo
To je mjesto gdje mi se trenutno nalazi crknuta plazma dok ne dobijem novu.
Zagorska 2, ovlasteni servis panasonica, ne znam cega jos.
Za sad relativno ljubazno osoblje preko telefona.
ah, znaci nisu ovlasteni za Minoltu?

je li plazma pristojno otkazala u jamstvenom roku?

pozdrav,
Smiljko
ToMo
2008-02-14 10:01:52 UTC
Post by Smiljko Rudan
ah, znaci nisu ovlasteni za Minoltu?
Zaista ne znam, AFAIK samo panasonic.
Post by Smiljko Rudan
je li plazma pristojno otkazala u jamstvenom roku?
A je, da, sreca. Radi se o jednoj defektnoj seriji iz 05-06/2007, pojavile
se dvije crnute kolone, sto podrazumijeva zamijenu cijelog TVa.
Doci ce nova s novom 1g garancijom i valjda ce biti sve ok.
ToMo
Sayla
2008-02-14 10:14:12 UTC
Post by Smiljko Rudan
nego ta Silnica ... sto je to? gdje je to?
ovo sto ToMo navodi je adresa jedne njihove radionice, ali tamo ne
primaju stranke.
adresa na kojoj predajes pokvareni aparat je Medvescak 67, a ovlasteni
su serviseri za nekoliko firmi, izmedju ostalih i Sony i Panasonic.

www.barbafranci.com
Smiljko Rudan
2008-02-14 10:28:42 UTC
Post by Sayla
[...]
thanks

da se usudim ih pitati bi li pogledali Minoltin skener? :-)

eh, lako za fotice ...

pozdrav,
Smiljko
Sayla
2008-02-14 10:47:40 UTC
Post by Smiljko Rudan
da se usudim ih pitati bi li pogledali Minoltin skener? :-)
ha, udahni duboko, skupi hrabrost i nazovi 4666 888
tko zna, mozda bude dobrih vijesti :)

www.barbafranci.com
Smiljko Rudan
2008-02-14 11:36:58 UTC
Post by Sayla
Post by Smiljko Rudan
da se usudim ih pitati bi li pogledali Minoltin skener? :-)
ha, udahni duboko, skupi hrabrost i nazovi 4666 888
tko zna, mozda bude dobrih vijesti :)
thanks :-)

pozdrav,
Smiljko
Sayla
2008-02-14 10:16:00 UTC
Post by pastyr
[...]
jaoooo, sjecam se kad si mi to pricao, mislim da je jos bio 50/1.7 u
igri. katastrofa, stvarno mi nije jasno kako opstaje tako nesposoban.

www.barbafranci.com
hombre
2008-02-14 16:56:51 UTC
Pogledaj naše političare pa se upitaj kako opstaju.
m***@gmail.com
2014-08-28 12:30:31 UTC
Post by Sayla
[...]
BRAVO SERVIS SILNICADana27 kolovoza oko 15h došao sam u servis sa starijim modelom SONY foto aparata mehanički kvar je bio na objektivu(dijelova za taj model više nema.No dotični gospodin koji je bio izuzetno ljubazan rekao jeda će pokušat rješit,sve je bilo gotovo za 5min.i moj stari SONY koji mi je i draga uspomena opet radi i to je učinio bez ikakve naknade.Poslovno i pošteno da barem ima više takvih primjera.Sa poštovnjem,
Dr.Mladen Šenjug
www.barbafranci.com
m***@gmail.com
2014-08-28 12:32:21 UTC
[...]