Uvoz 4 bljeskalice iz EU, iskustva sa carinom?
(prestaro za odgovor)
v***@gmail.com
2015-11-20 00:38:04 UTC
Htio bih naruciti 4 bljeskalice + daljinski okidac iz Europske unije i zanimaju me iskustva slicne narudzbe (vise identicnih proizvoda) sto se tice placanja carine i PDVa.

U teoriji se ne bi se trebalo placati ako dolazi iz EU, no na googleu sam nasao ovo:

http://www.vecernji.ba/evo-sto-kao-vozac-morate-znati-nakon-ulaska-hrvatske-u-eu-580484

"Ukinute su carine na robu iz EU (osim kad imate nekoliko primjeraka istog proizvoda)"

Cijena paketa nije mala, i nadam se da necu morati cariniku koji nema pojma o fotografiji a mene gleda kao sitnog preprodavaca objasnjavati zasto meni treba vise od jedan flash.
Anonymus
2015-11-23 10:21:16 UTC
Post by v***@gmail.com
[...]
Izgleda da ti nitko ne odgovara (barem ne na newsima), pa da ti pokušam ja
pomoći. Ukoliko unosiš robu iz EU ne plaćaš NIKAKOVA dodatna davanja (porez
si već platio u državi iz koje unosiš robu). "Kvaka" može biti jedino ako
si kojim slučajem (?) kupio robu bez obračunatog poreza (??) u državi iz
koje robu unosiš, onda trebaš platiti porez kod nas.
Nenad
2015-11-26 20:50:27 UTC
Post by v***@gmail.com
[...]
Ovisi od koga kupujes i kako.
Ako kupujes kao privatna osoba, za osobne potrebe (ne za daljnu prodaju),
onda u pravilu ne bi trebao nista dodatno platiti.
Ali ako roba prije prodaje nije usla u EU (a to zna biti roba npr. iz Kine
koju EU trgovci samo preprodaju bez da je uvezu) onda ce ti nasa carina
obracunati sva davanja.
Mnogi veci EU trgovci ne zele isporucivati robu HR, jer kad u godini prodaju
robu u vrijednosti preko nekog, relativno malog, propisanog limita, duzni su
obracunaviti umjesto njihovog nas PDV i za te potrebe moraju se registrirati
u HR kao PDV obveznik, pa im se onda ne da gnjaviti sa time.

Ako kupujes kao pravna osoba i imas PDV ID onda moras traziti dobavljaca da
ti iporuci robu bez obracunatog njihovog poreza, a ti po prijemu robe
obracunas nas PDV kao obvezu, ali istovremenu i kao prtporez, pa ga ne moras
platiti. Naravno, odnosi se samo na robu kaje je vec usla u EU.
Dado
2015-11-27 08:55:36 UTC
Post by v***@gmail.com
[...]

Sve je to OK kaj ste napisali za RH, ali nekak mi se čini da kolega ne
prebiva u EU nego u BiH :-)
Nenad
2015-11-30 16:35:29 UTC
Post by Nenad
Post by v***@gmail.com
[...]
Sve je to OK kaj ste napisali za RH, ali nekak mi se èini da kolega ne
prebiva u EU nego u BiH :-)
Hmm istina, a pretpostavio sam da je iz HR kad je pitanje na grupi hr. ...
:)
v***@gmail.com
2015-12-18 10:40:30 UTC
Post by Nenad
[...]
Iz Hrvatske sam, onaj dio koji sam citirao se odnosi na hrvatsku.

Inace dobio sam sva 4 flasha i 30 nimh baterija, bez ikakvih problema ili poziva sa carine, doslo mi je sve direktno na vrata.