pitanjce iz kenonistike
(prestaro za odgovor)
Boris Vuletic
2017-01-07 11:12:55 UTC
Dakle Canon EF iliti EOS objektiv bez skale udaljenosti kako vidjeti na
koju je udaljenost izoštren odnosno kako ga izoštriti na neku određenu
udaljenost konkretno na beskonačno? Objektiv je 18-55 EF-S STM, od onih
novijih na kojima se ništa vidljivo ne vrti dok fokusira. Tijelo je 700D
i ne znam kako začarobirati da vidim udaljenost na LCD-u?

Boris
Danijel Turina
2017-01-07 17:55:34 UTC
Post by Boris Vuletic
[...]
Iskreno, nikako. Žena si je nedavno kupla 50mm f/1.8 STM koji ima isti
problem, mislim da nema nikakvog rješenja.