Eto i mene u svijetu digitalne fotografije :)
(prestaro za odgovor)
stallone
2016-12-28 11:43:45 UTC
Pozdrav ekipo ! Nikad se nisam nadao da cu uci u ovaj svijet.
Kako sam prije tri godine kupio kcerkici Canon D650, poceo sam se
i ja malo zabavljati time i pocelo mi se svidati te odlucio sebi
kupiti fotic da nemoram stalno posudivati od nje, pa sam sebi
odabrao Canon 700D. (Da bas nemamo isti) Mic po mic i odradio par
svadbica sa kolegama koji se bas bave sa tim i krenulo je sve
vise i vise :) Osnovnog znanja sam imao a vrlo rado sam slusao
svoje kolege koji su me poducavali i ucili o svijetu digitalne
fotografije. Kako se to sve sirilo tako me je tjeralo da sam
morao i kupovati ostalu opremu koja ide uz sve to. Led rasvjetu
za fotic, mikrofon, stady, dodatni flash, tripod, monopod, te
nezaobilazna torba za sve to. Kada sam se naoruzao sa dovoljno
opreme, onda sam se odvojio od njih i krenuo svojim putem. Slikam
i snimam razno razne koncerte po ljepoj nasoj. Vecinom su to
festivali, manifestacije ala Dani Karlovackih piva, Rujan fest,
Jaskanski dani vina i po jadranu da ne nabrajam.
:)
Usput sa tim snimanjem sam i upoznao puno poznatih pjevaca/ica
poput: Jole, Maje Suput, Severine, Crvene Jabuke, Lidija Bacic,
(bomba od zene) :) Ekipu iz Opce opasnosti, Thompsona, Ivana Zaka
te jos mnogo njih ali da ne preskocim svog omiljenog Drazena
Zecica :) Lijepi je osjecaj sjediti sa njima u backstageu i
porazgovarati o svemu i svacemu. Eto, od danas pa na dalje,
pratiti cu ovu grupu pa mozda i naucim jos puno puno toga :)
Svima skupa Sretan Bozic i uspjesnu Novu 2017 godinu te puno puno
skljocanja ;)
--
stallone

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/
Tonci R.
2016-12-28 20:18:48 UTC
Post by stallone
[...]
Ova grupa ti je uglavnom mrtva. S vremena na vrijeme netko ubaci neki
tekst i to je to. Nekad je ovdje bilo vrlo prometno. Baš me zanima gdje
su svi pobjegli.
stallone
2016-12-28 20:31:09 UTC
Post by Tonci R.
Ova grupa ti je uglavnom mrtva. S vremena na vrijeme netko ubaci neki
tekst i to je to. Nekad je ovdje bilo vrlo prometno. Ba? me zanima gdje
su svi pobjegli.
A vidim po datumima. ?teta :(
--
stallone

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/
Smiljko Rudan
2017-01-02 10:31:43 UTC
Post by Tonci R.
Ova grupa ti je uglavnom mrtva. S vremena na vrijeme netko ubaci neki
tekst i to je to. Nekad je ovdje bilo vrlo prometno. Baš me zanima gdje
su svi pobjegli.
mislim da smo bili zaključili kako su fotići i objektivi danas toliko
super da se više nema što o tome govoriti :-)

plus, osobno iskustvo je skromno u odnosu na količinu podataka na
internetu. svako je lakše pokrenuti google nego čekati dan, dva da netko
ovdje odgovori (a i taj često googla prije odgovora)

tako nekako :-)
Branko Panic
2017-01-02 11:43:13 UTC
Post by Tonci R.
Ova grupa ti je uglavnom mrtva. S vremena na vrijeme netko ubaci neki
tekst i to je to. Nekad je ovdje bilo vrlo prometno. Ba¹ me zanima gdje
su svi pobjegli.
mislim da smo bili zakljuèili kako su fotiæi i objektivi danas toliko
super da se vi¹e nema ¹to o tome govoriti :-)
Bome nismo. Nikad kraja napretku. Vec pola godine imam
novi kit objektiv: Nikkor 24-120/4.0 VR Nano. Ni kit objektivi
vise nisu ono sto su nekad bili, ni po cijeni, ni po kvaliteti. ;o)
Kad vidis snimke napravljene sa D750 na 25.600 ISO, opadne
ti vilica do poda. Sjetim se sa sjetom 400 ISO filma dignutog
na 1.600 ISO, 3.200 ISO i nevjerojatnih 6.400 ISO... ;o)
plus, osobno iskustvo je skromno u odnosu na kolièinu podataka
na internetu. svako je lak¹e pokrenuti google nego èekati dan,
dva da netko ovdje odgovori (a i taj èesto googla prije odgovora)
tako nekako :-)
Ja jos uvijek vise vjerujem osobnim iskustvima ljudi koje znam,
nego Internetu. Treba puno iskustva da se odvoje beskorisne
gluposti od pravih i istinskih informacija.
--
Pozdrav
Pane
Smiljko Rudan
2017-01-02 13:05:43 UTC
Post by Branko Panic
[...]
ali sada si potvrdio ono što sam ja rekao :-)

aparati i objektivi su toliko moćni (i bit će još moćniji) da je
bespredmetno uopće razgovarati o tehnici ... danas je svaki normalan
snimak (pogotovo raw) tehnički skoro besprijekoran, uopće je teško
sfušati bilo što.

kod filmova je to bio čitav cirkus s bojama, oštrinom, balansom bijele
... a danas? samo tuci, tehnički gledano svaka valja! (osim, jasno, u
estetskom smislu, gdje je situacija drugačija)
Post by Branko Panic
[...]
s time bih se i ja složio

meni neki puta Danijel T. (ili netko drugi) u dvije rečenice pojasni
više nego što sam uspio pohvatati po internetu u tjedan dana. tamo
zaista ima dosta površnosti, prepisivanja i naročito cjepidlačenja
ToMo
2017-01-02 13:41:11 UTC
Post by Smiljko Rudan
meni neki puta Danijel T. (ili netko drugi) u dvije rečenice pojasni
više nego što sam uspio pohvatati po internetu u tjedan dana. tamo
zaista ima dosta površnosti, prepisivanja i naročito cjepidlačenja
E dje su osla ta vremena...
:)
ToMo
Branko Panic
2017-01-02 16:34:06 UTC
Post by ToMo
meni neki puta Danijel T. (ili netko drugi) u dvije reèenice pojasni
vi¹e nego ¹to sam uspio pohvatati po internetu u tjedan dana. tamo
zaista ima dosta povr¹nosti, prepisivanja i naroèito cjepidlaèenja
E dje su osla ta vremena...
:)
To ti se sve zacas vrati. Doduse, omatorilo se. Nakon
par sati foto setnje cvilim zbog upale misica. dSLR s
gripom, 2 baterije i jednim objektivom ima 2,5 kg, a ja
ga uvijek nosim u ruci s prstom na okidacu. ;>
Mislio sam da ce dSLR biti jeftiniji od analognih, a bome
i laksi ali sam se debelo zahebao.
--
Pozdrav
Pane
Smiljko Rudan
2017-01-03 08:08:39 UTC
Post by Branko Panic
[...]
hehe, to i ja često pomislim

nedajbože da zbrojim koliko sam utukao u digitalce ... mogao sam
štancati slajdove do kraja života i još ih i imati, držati ih u rukama i
gledati!

a ovi gigabajti na disku, samo se gomilaju bezveze ... dobro da tu i
tamo napravim neki fotoalbum
Branko Panic
2017-01-02 16:25:54 UTC
Post by Branko Panic
[...]
ali sada si potvrdio ono ¹to sam ja rekao :-)
aparati i objektivi su toliko moæni (i bit æe jo¹ moæniji) da je
bespredmetno uopæe razgovarati o tehnici ... danas je svaki
normalan snimak (pogotovo raw) tehnièki skoro besprijekoran,
uopæe je te¹ko sfu¹ati bilo ¹to.
Ma da ali mislim na to da i dan danas u trik svjetlosnim uvjetima
moras imati i nesto u glavi ukoliko zelis dobiti ono sto vidis ili
jos vise naglasiti ono sto vidis. Konkretno, sunce je zaslo,
snimis i dobijes sve osvjetljeno i neutralno kao da si snimao
u podne. Od ugodjaja nista. Nema plavetnila, nema polutame.
Nano coating omogucuje kvalitetnije snimanje kontra svjetla.
Potpuno nova situacija u odnosu na jeftinjake. Ima toga ihaaa...
Zamisli portret tenisacice kroz mrezu njenog reketa dok udara
lopticu. Sto bi tu AF napravio prije par godina? Danasnji Nikoni
stignu i odluciti da su oci najbitnije i izostriti na njih prateci ih
cijelo vrijeme unutar kadra.
--
Pozdrav
Pane
Danijel Turina
2017-01-03 12:40:47 UTC
Post by Smiljko Rudan
mislim da smo bili zaključili kako su fotići i objektivi danas toliko
super da se više nema što o tome govoriti :-)
Rekao bih da je nešto drugo u pitanju, naime kad je digitalna
fotografija tek počela, tehnički aspekt se razvijao paralelno s hrpom
fotografa koji su u to ušli između ostalog zato što su tehno-freakovi, a
u tu grupu i sebe makar djelomično ubrajam unatoč tome što sam na
početku te digitalne histerije uglavnom snimao s filmskom Minoltom zato
što su digitalci bili ispod svih kriterija. Digitalna tijela su bila
skupa (dva soma eura je bio Canon 10d ako se dobro sjećam), samo
najskuplji objektivi su na njima radili stvarno dobro, i tu je postojalo
dosta izazova na temu tko će uspjeti dostići razinu tehničke kvalitete.
Sad se to malo ispuhalo, tehno-frikovi su otišli u 4K video i slične
stvari koje su aktualni tehnološki izazov, a u fotografiji je ostala
populacija stvarnih foto amatera.

Tu sad dolazimo do onoga što ti veliš, da stvarnim foto-amaterima
trenutno nije toliko napeto što se dešava u svijetu nove opreme, jer je
oprema odavno dovoljno dobra, a nema toliko tehničkih pitanja na temu
kako nešto snimiti jer to manje-više svi već znaju, i zato su zapravo
koliko se sjećam zadnji aktualni razgovori bili na temu koji raw
konverter je bolji za što. Meni bi recimo veći upgrade u fotografiji bio
da odem na neko mjesto gdje još nisam bio nego foto oprema, jer što ću,
slikati Plitvice i Zeleni Vir po dvjestoti put? Kakav god aparat da imam
slike budu manje-više iste.
Smiljko Rudan
2017-01-04 08:31:10 UTC
Post by Danijel Turina
[...]
Do sličnog zaključka sam i ja došao.

Sada mi čak više nije bitno gdje ću planinariti, već mi je sve
zanimljivije snimati ljude. Točno vidim na fotoalbumima: nekad je sve
prštalo od zalazaka sunca, a sada sve više i više ljudi na njima (pola
čak i u crno-bijeloj tehnici).

Sada kada smo se riješili zanesenosti tehnikom, valjda počinjemo stvarno
misliti na fotografiju.

Danijel Turina
2017-01-03 12:26:22 UTC
Post by Tonci R.
Ova grupa ti je uglavnom mrtva. S vremena na vrijeme netko ubaci neki
tekst i to je to. Nekad je ovdje bilo vrlo prometno. Baš me zanima gdje
su svi pobjegli.
Nažalost bojim se da ova grupa nije zamijenjena nečim boljim. Postoje
forumi, postoji facebook, ali rekao bih da smo ovdje imali jako dobru
koncentraciju talenata koja se naprosto raspršila okolo i konačni
rezultat toga nije da smo baš na dobitku.
Ja imam subscribane grupe ali ako se na njima ništa ne dešava što ću mu ja.