Wanted fotograf za svadbu
(prestaro za odgovor)
Delboy
2009-11-09 07:25:31 UTC
Pozdrav,

Dakle trebao bih fotografa za svadbu u 7.mj. 2010. (Èakovec)

Pretpostavljam da neki od vas na grupi fotkaju svadbe ili barem znate nekog
tko to radi pa vas molim za kontakte, linkove i sl.
Hvala unaprijed.

cloneage (at) hi.htnet.hr
mic
cloneage (at) hi.htnet.hr
Pero
2009-11-09 09:22:41 UTC
www.gamma-video.hr

Decki meni radili, super su
Delboy
2009-11-09 09:43:16 UTC
:-)

Ajd posalji neki link ili kontakt
mic
2009-11-09 09:49:32 UTC
Ma nebi,

u doljnjoj temi sam za neke ispao neprofesionalan, a za neke full u
pravu, a ja mislim da sam kao emotivac pretjerano reagirao jer nisam
navikao na kritike, bar ne onog tipa koji su spomenuti mladenci imali.

S obzirom da se radi o mojoj firmi, ne želim da joj se prikači nešto takvo.

Siguran sam da ćeš i bez mene naći dobrog fotografa, eto možda bi BRUJO
potego do tebe jer radi super, a možda bi ga malo zelenila dodatno
motiviralo kao što mene napali kad dođem slikati na more :)
:-)
mic
2009-11-09 10:03:35 UTC
eh da

daj probaj sljedeće linkove, totalno je svaki druga priča i naravno
drugi rang cijena...pa što ti najviše odgovara:

http://www.stefano.com.hr/
http://www.fidelis-studio.hr/
http://www.jlenard.net/index.php/weddings

Svi su moji dragi kolege i siguran sam da će bar jedan zadovoljiti tvoje
potrebe i želje

sretno sa fotografima i u braku ;)
:-)
Ico
2009-11-09 10:15:39 UTC
"mic" <***@net.hr> wrote in message news:hd8pms$59k$***@ss408.t-com.hr...
/cut
Svi su moji dragi kolege i siguran sam da æe bar jedan zadovoljiti tvoje
potrebe i Ÿelje
Jedni cak imaju i drugacije razmisljanje od tebe pa kazu
"Na¹a filozofija je jednostavna - slu¹amo na¹e klijente i pruŸamo najbolju
moguæu uslugu i proizvod."
;-)
mic
2009-11-09 10:34:05 UTC
Jao sad si me strašno pogodio;)

Neznam na koga aludiraš al sve ih poznam i znam kako razmišljaju...dolje
u staroj temi imaš objašnjenje tvog viđenja "Mušterija je uvijek u
pravu" vrlo slikovito objašnjeno pa ak ni to ne shvatiš.... jako mi te
je žao ;)
Post by Ico
/cut
Svi su moji dragi kolege i siguran sam da æe bar jedan zadovoljiti tvoje
potrebe i ¾elje
Jedni cak imaju i drugacije razmisljanje od tebe pa kazu
"Na¹a filozofija je jednostavna - slu¹amo na¹e klijente i pru¾amo najbolju
moguæu uslugu i proizvod."
;-)
Ico
2009-11-09 11:21:51 UTC
Jao sad si me stra¹no pogodio;)
Neznam na koga aludira¹ al sve ih poznam i znam kako razmi¹ljaju...dolje u
staroj temi ima¹ obja¹njenje tvog viðenja "Mu¹terija je uvijek u pravu"
vrlo slikovito obja¹njeno pa ak ni to ne shvati¹.... jako mi te je Ÿao ;)
Nije mi uopce bila namjera tebe pogoditi nego istaknuti da ljudi koje
preporucas, konkretno se radilo o Fidelis studiju, imaju filozofiju da
slusaju svoje klijente, za razliku od tebe koji imas svoju furku i ne
dozvoljavas da ti mladenci govore kakve fotke zele. BTW fotke su im stvarno
odlicne.

Kaj se tice tvog slikovitog pokusaja objasnjenja i ja sam tebi napisao rijec
dvije. Nadam se da ces shvatiti da si napravio losu usporedbu, pa da ja tebe
necu vise morati zaliti.

Ne zelim vise spamati covjeku post nego cu samo reci da slobodno nadje i
nekog fotografa iz Zagreba ili okolice jer Cakovec i nije tako daleko.
Meni pada na pamet Tomislav Moze http://tomislavmoze.tk/
mic
2009-11-09 11:23:21 UTC
Eto da fakat ne spamamo i ja tebi tamo napisah nekoliko rijeći, a što se
tiće želja mladenaca, naravno da ih ispunjavam i ne furam svoju furku al
nemam ni kristalnu kuglu... sve unaprijed najavljene želje ako su moguče
ispunjavam al ako neko 2-3 tjedna nakon vjenčanja kaže da je to
drugačije zamislio i urla na mene, a ja pojma nisam imao jer mi nije ni
rečeno niti izvodljivo, onda nema pomoći :)
Post by Ico
Jao sad si me stra¹no pogodio;)
Neznam na koga aludira¹ al sve ih poznam i znam kako razmi¹ljaju...dolje u
staroj temi ima¹ obja¹njenje tvog viðenja "Mu¹terija je uvijek u pravu"
vrlo slikovito obja¹njeno pa ak ni to ne shvati¹.... jako mi te je ¾ao ;)
Malena
2009-11-09 10:08:15 UTC
Preporuèam da potraŸi¹ fotografa kojeg zovu ©inkec - vidjela sam fotke iz
nekoliko svatova koje je on fotografirao i sve su fenomenalne...
Znam da je radio za Foto Puttar iz VaraŸdina, ali navodno ih je
vlasnik sve poslao na zavod za zapo¹ljavanje, a tamo gdje su radili nema
vi¹e ni¹ta :-(
Èakovec su veæ prije zatvorili, a navodno je onaj tip ¹to je radio u Èakovcu
oti¹ao u Art Studio u Zagreb, a oni ti slove kao najbolji za fotkanje
vjenèanja.

Tog ©inkeca sam nedavno vidjela sa reklamom Foto Plavec-Fiket i fotkao je
mladence, pretpostavljam da sad tamo radi.
Ima ti profil na facebooku i ba¹ od subote jedna super fotka sa panoramom
Zagreba.
Ako saznam ¹togod, javim na grupu.
cloneage (at) hi.htnet.hr
Mladen_Sinko@work
2009-11-09 17:50:41 UTC
Hvala na preporuci, istina, fotkam vjenèanja i radim u fotostudiu
Plavec-Fiket
Evo link sa par fotkica vjenèanja, naŸalost nemam ih vi¹e na netu ali nije
problem pokazati u koliko se javite!

http://www.facebook.com/home.php?#/album.php?aid=16173&id=1577266481

Pozz
cloneage (at) hi.htnet.hr
gero
2009-11-09 20:13:28 UTC
--
Mladen,dobar decko,vrstan fotograf,ali dugacak brate pa si ti misli koliko
taj moze pojesti i popiti:-)))
zeni:-)))
Delboy
2009-11-10 06:33:18 UTC
Dobra, dobra :-)

Ma radi se o tome da na ovoj grupi èesto viðam fenomenalne fotografije, a
buduæi da se i ja amaterski bavim fotografijom zaista mi je vaŸno da imam
dobrog fotografa.
A da ne govorim da je to na¹im boljim polovicama jo¹ vaŸnije :-)
Pozdrav
zeni:-)))
shranilo
2009-11-09 11:29:14 UTC
Post by Delboy
Pozdrav,
Dakle trebao bih fotografa za svadbu u 7.mj. 2010. (Čakovec)
Pretpostavljam da neki od vas na grupi fotkaju svadbe ili barem znate nekog
tko to radi pa vas molim za kontakte, linkove i sl.
Hvala unaprijed.
javi se Mihociju....on je tu nas decko....mooozda malo skup, al
kvaliteta je svakako tu

http://www.mihoci.com/
--
SH
http://www.pticica.com/albumi.aspx?korisnikid=7156
http://www.fotoklub-cakovec.hr/
Delboy
Tiko
2009-11-09 12:07:50 UTC
Probaj http://marlon.hr/
Meni je radio foto i video i bio sam zadovoljan
i cijena je bila primjerena
Delboy
2009-11-09 12:40:24 UTC
Hvala puno svima na preporukama, linkovima i brzim reakcijama.
Neki su mi se ljudi veæ i javili na mail pa sam siguran da æu uskoro lako
odabrati fotografa.
Ivan Bajlo
2009-11-09 14:28:26 UTC
Post by Delboy
[...]
eto, imamo cak i obrocno placanje ;)
http://www.fotosvijet.com/hrv/usluge/snimanje/vjencanja/
Sinisha
2009-11-09 15:40:17 UTC
Post by Delboy
[...]
Evo pa se javi, malo je u guzvi covjek al pitaj:
http://obrt-ra.hr/
mic
2009-11-09 15:59:36 UTC
Sad će opet svi drvlje i kamenje po meni
al nemoj se ljutit
čovjek radi predivne pejzaže u HDR tehnici ali ima 7 fotografija vjenčanja

Ja recimo volim fotkati ljude (ak nije drugi planu u pitanju :) ) al
priroda me baš ne privlači

ovom fotografu priroda leži hebeno al uz 7 fotki vjenčanja kako se
odlučiti za njega
http://obrt-ra.hr/
Krki
2009-11-09 17:22:58 UTC
Post by Delboy
Dakle trebao bih fotografa za svadbu u 7.mj. 2010. (Čakovec)
Preporucujem www.fidelis-studio.hr
Nas i slikalo i snimilo i napravilo spot.
(Prije 4 god)
Hrvoje Radeljiæ
2009-11-09 21:20:13 UTC
Post by Delboy
[...]
www.ivicamatic.com
-Dalmatinci su, ali nimalo lijeni ;-) jedni od najboljih definitivno.

www.art-studio.tv
-Isto pri vrhu, glamurozno. Narocito video.

www.spinakergraphics.com
-idi pa vidi :-)
--
"KISS: Keep It Simple, Stupid" by Rob Heyman
"The most important piece of equipment in your bag is your attitude" by Joe
McNally
Domo
2009-11-10 02:11:12 UTC
Post by Hrvoje Radeljiæ
www.ivicamatic.com
-Dalmatinci su, ali nimalo lijeni ;-) jedni od najboljih definitivno.
bija san s njin na piru u subotu... ;)
Post by Hrvoje Radeljiæ
www.art-studio.tv
-Isto pri vrhu, glamurozno. Narocito video.
ja kad san in prvi put gleda dvd, sokira san se....
ma vec na uvodnoj reklami.....
ako lova nije problem, ovo ti je moja preporuka.
Post by Hrvoje Radeljiæ
www.spinakergraphics.com
-idi pa vidi :-)
s njima san bija ovo lito u dubrovniku. valjda im je bija los dan... ne bi
in skodilo da su malo komunikativniji... ;)

al mi se svida kako rade.
Delboy
Kony
2009-11-09 14:53:27 UTC
Post by Delboy
[...]
probaj frenda pozvati koji slika (kao ja)
1. ne plaæa¹ fotografa
2. hebiga, jedan novi koji æe ti k tomu jo¹ i ne¹to kupiti i bit æe mu èast
to sve skupa
3. nema pod 4 ni¹ta vi¹e.
marky
2009-11-10 09:29:30 UTC