Vjencanje
(prestaro za odgovor)
Pukovnik
2010-12-08 09:38:59 UTC
Postovani,

Trebam fotografa za slikanje vjencanja u Rijeci 20.08.2011. Trebalo bi
mi oko 1000 fotografija i to u crkvi i nekoliko okolnih mjesta koje ja
izaberem. Pretpostavljam da za cijeli posao nece trebati vise od 2-3
sata. U obzir dolaze samo fotografi s visegodisnjim iskustvom u slikanju
vjencanja, a od opreme priznajem samo full-frame modele Canona i Nikona
iskljucivo sa top objektivima. Zanima me iskljucivo slikanje, a ne
izrada i obrada fotografija. Dakle nakon odradjenog posla prebacit cemo
slike na moj laptop i odmah cu isplatiti trazenu cijenu.
Molim Vase ponude sa cijenom za navedenu uslugu, a pozeljno bi bilo i da
mi posaljete par fotografija s prethodnih vjencanja da se mogu lakse
odluciti izmedju vise ponuda.

Pozdrav,
Damir
mag
2010-12-08 10:01:22 UTC
Pukovniče, čestitam

i želim ti sreću s izborom fotografa i u bračnom životu.

Rijetko je vidjeti da čovjek zna što hoće i da to još zna ovako i
naručiti. Da si bliže poslao bih ti ja profi ekipu iz Osijeka, kojoj bi
se duša oporavila s ovakvim klijentom, jer ni oni ne ljube obrade fotki,
a siguran sam da bi i mladenci bili zadovoljni.

Nekada je zgodno imati 500 fotki s prvim aparatom, a 500 s drugim jer
iste stvari iz različitih kuteva izgledaju puno plastičnije i ljepše.
Razmisli i o tomu, jer u 3,x sata stane cca 200 minuta, a ti želiš pet
fotki u minuti. Možda je predosadno sve gledati iz jednog kuta ?!

Za iste novce ?!

Nadam se da sam i pomogao.

Anyway... sretno!
Damir
Pukovnik
2010-12-08 10:47:31 UTC
Post by mag
Nekada je zgodno imati 500 fotki s prvim aparatom, a 500 s drugim jer
iste stvari iz različitih kuteva izgledaju puno plastičnije i ljepše.
Jako dobra ideja. Ako mogu ovo dobiti za istu cijenu uzimam, ali za
svaki slucaj imam u pricuvi jos nekoliko prijatelja koji ce sve
istovremeno slikati iz nekoliko kuteva, samo oni nisu pravi profesionalci.
Post by mag
Razmisli i o tomu, jer u 3,x sata stane cca 200 minuta, a ti želiš pet
fotki u minuti. Možda je predosadno sve gledati iz jednog kuta ?!
Za iste novce ?!
Mislim da nece biti problem s minutama jer zapravo se radi o tome da sam
ja uzasno nefotogenican i na slikama ispadam katastrofalno pa
pretpostavljam da ce vecinu kadrova trebati slikati desetak (ili vise)
puta u continuous modu. Otuda toliki broj fotografija.
Post by mag
Nadam se da sam i pomogao.
Jesi, hvala.
Marin Tomulic
2010-12-08 14:04:53 UTC
tebi u biti treba timelaps ;-)

šalu na stranu, da ne inzistiraš na FF, neš bi ti ponudio.
Petar Bjelčić
2010-12-08 15:37:24 UTC
Post by mag
[...]
Ja nisam vidio losiji posao nego sto ga obave i prodaju pravi profesionalci.
Ne znam sto tebi znaci profesionalno.
Za mene posjedovanje foto video radnje i obrtnice znaci samo da zivi od
toga,
ali to nema veze sa kvalitetom posla.
Najbolje video i foto uratke rade entuzijasti sa dugogodisnjim iskustvom i
koji
imaju smisao za to, a ne samo volju za radom i zaradom.

Evo primjer, za zadnju svadbu koju sam snimao videom, covjek me trazi da mu
preporucim fotografa.
Iako znam par prijatelja, koji nocu sanjaju poze, razmisljaju o svijetlu i
sjeni, nisam se htio mjesat, i kazem mu, to si odaberi sam.
Odabere oni profesionalni studio.
Na svadbu dosao neki mladic upitnog iskustva, sto se vidjelo vec i za
snimanja.
Stalno gnjavio okolo smijanje dok okida, i stalno nekud zuri, okida iz
sekunde u sekundu, kao da
lovi kronologiju svega.

Kad sam pravio dvd, trebalo mi slika a i za omot, i pogledam te slike.
1500 fotografija na 2 dvd-a !!!
Ni jedna ispravna !
Ne ispravnost se ne odnosi na tehnicki nekorektnu sliku, tehnicki su sve
korektne sto se tice
fokusa, osvijetljenja i balansa boja, to ionako radi tehnika Canona.
Ali nema ni jedne slike koju bi mogao uokvirit.
Gnjavaza za smijanjem je urodila fotografijama gdje likovi izgledaju ko
konji i kobile za vilicom dva puta
dizom od zuba, promaseni kadrovi, nema kompozicije, sve izgleda usiljeno i
neuspjesan pokusaj namjestanja.
Nema ni jedne diskretne, samozatajne poze, mladenac ko eustahije brzic,
mladenka ko kobila,
a nisu ruzni, ruzni su ispali na slikama.
Fotografije svih svatova nema !

Na kraju sam odabrao fotke koje je snimila 5 godisnja djevojcica koja se
igrala
foticem i ispucala 50-ak slika.

Ako netko misli da pretjerujem, sherat cu tih 1500 slika pa nek proba nac
samo jednu koju
bi mogao uokvirit i drzat na nocnom ormaricu.

Nije bit u tomu da se snimi 1500 ili vise slika, bolje je snimit samo 10
slika koje valjaju,
tada bi se valjda dvije mogle odabrat.
Imam sliku svog pra pra djeda, djedovu,ocevu svadbu, pucala se 1-3 slike,
i te slike i dan danas su pojam fotografiranja. Nekad su majstori imali
dusu.
Mladenci prva slika, i svi svatovi u staroseoskom okruzju druga slika.
--
Bolje da me mrze zbog onoga što jesam,
nego da me vole zbog onoga što nisam.
http://sotona.ath.cx
BRUJO
2010-12-08 16:30:24 UTC
poznata priča u našim krajevima :-)
Pukovnik
2010-12-08 20:25:21 UTC
Post by Petar Bjelčić
[...]
Kada kazem profesionalci ne mislim nuzno na "ovlastene" fotografe sa svojim
radnjama nego upravo na takve entuzijaste koji po cijele dane samo
eksperimentiraju sa slikanjem i kupuju raznu opremu.
mar
2010-12-08 20:45:11 UTC
Plitki DoF/Full frame masturbacija je nastupila.
Tužno je samo što niti jedno od ta 2 ne određuje kvalitetu slike, no
opet je popularno među neukima.
Dumbo
2010-12-08 21:12:49 UTC
Post by mar
Plitki DoF/Full frame masturbacija je nastupila.
Ja bih rekao da smo poplavljeni sve ostro, kricavo i zasarpano/
digitalni kompakt/ mobitel/ iphone i da je plitki DoF/Full frame
osvjezenje u svakom smislu.
Post by mar
Tužno je samo što niti jedno od ta 2 ne određuje kvalitetu slike, no
opet je popularno među neukima.
Meni je plitki DoF upravo ono sto karakterizira veliku vecinu
fotografija koje mi se svidjaju, a ne bih se lako dao pod neuke u
svijetu fotografije. ;)

Poz.D.
http://i-gledam.deviantart.com
WSA
2010-12-09 08:33:39 UTC
Meni je plitki DoF upravo ono sto karakterizira veliku vecinu fotografija
koje mi se svidjaju, a ne bih se lako dao pod neuke u svijetu fotografije.
;)
meni je drazi pametno kontrolirani DOF, nego iskljucivo plitki
Dumbo
2010-12-09 13:29:35 UTC
Post by WSA
meni je drazi pametno kontrolirani DOF, nego iskljucivo plitki
Naravno, no jedno drugo ne iskljucuje. Poslastica je pametno
kontrolirani (tj. iskoristeni) plitki DoF... mmm... ;)

Poz.D.
Danijel Turina
2010-12-08 21:34:29 UTC
Post by mar
Plitki DoF/Full frame masturbacija je nastupila.
Tužno je samo što niti jedno od ta 2 ne određuje kvalitetu slike, no
opet je popularno među neukima.
Zbog ovog threada sam malo gledao po netu fotografije vjenčanja i
iskreno, najbolje stvari je radio David Mihoci, i to s ultrašircem.
http://www.mihoci.com/wed1/

- --
http://www.danijel.org/
WSA
2010-12-09 08:29:53 UTC
Post by Petar Bjelčić
Post by mag
Nekada je zgodno imati 500 fotki s prvim aparatom, a 500 s drugim jer
iste stvari iz razlièitih kuteva izgledaju puno plastiènije i ljep¹e.
[...]
u potpunosti se slazem!

jako lijepo si mu sve objasnio u daljnjem tekstu i potkrijepio primjerom...
znam i ja jedan razvikani foto studio i gledao sam mu fotke i razmisljam
postoji li neki poremecaj radi kojeg covjek vidi svijet sa smanjenim
kontrastom i izblijedjenim bojama jer su mu fotografije nabrijanog kontrasta
i nabrijanih boja, ljudima je koza zuta, crvena, sve samo ne prirodne boje
koze... katastrofa... neznam kako je moguce da covjek fotograf (?!?!, valjda
ima polozen bar neki tecaj fotografije) moze na takav nacin obradjivat fotke
sa vjencanja...
Dumbo
2010-12-08 21:11:16 UTC
Post by Pukovnik
zapravo se radi o tome da sam
ja uzasno nefotogenican i na slikama ispadam katastrofalno
Hoces reci, mislis da si ljepsi nego sto fotografije pokazuju? ;)))

NHF
Pozdrav. D.
http://i-gledam.deviantart.com
Pukovnik
2010-12-08 21:36:06 UTC
Znas ti dobro na sto ja mislim:-)
BuffaloSoldier
2010-12-08 14:25:34 UTC
Zanima me iskljucivo slikanje, a ne izrada i obrada fotografija. Dakle
nakon odradjenog posla prebacit cemo slike na moj laptop i odmah cu
isplatiti trazenu cijenu.
Šta i tebi je muka kad vidiš obrade "porfesionalnih" fotografa vjenčanja?
:)))
Pukovnik
2010-12-08 14:31:12 UTC
Post by BuffaloSoldier
[...]
Pa ne samo to nego mi je suludo placati jos i tu uslugu kad sve to mogu
napraviti i sam i to onako kako ja zelim.
darko
2010-12-08 15:34:45 UTC
Post by Pukovnik
Pa ne samo to nego mi je suludo placati jos i tu uslugu kad sve to mogu
napraviti i sam i to onako kako ja zelim.
Ali poanta fotografa na vjencanju i je u tome da se događaj prikaže kroz
tudje oci. No, sretno u potrazi :)
Zoran Vincic
2010-12-08 15:47:30 UTC
Post by Pukovnik
Pa ne samo to nego mi je suludo placati jos i tu uslugu kad sve to mogu
napraviti i sam i to onako kako ja zelim.
pa onda kupi fotoaparat i fotografiraj sam.

mozes neki koji snima i video pa si i to rijesio ;)
--
Zoran Vincic

Remove *NO SPAM* to reply
BRUJO
ima sa daljinskim
Pukovnik
Kad bi to bilo izvedivo upravo tako bi i napravio.
BRUJO
2010-12-08 16:31:24 UTC
Post by BuffaloSoldier
[...]
Čudi me toliko razbacivanje pojmovima, a nigdje ne spominje RAW ...
nemam komentara :-)
Marin Tomulic
2010-12-08 17:15:47 UTC
Post by BRUJO
Čudi me toliko razbacivanje pojmovima, a nigdje ne spominje RAW ...
nemam komentara :-)
sprdamo se mi, al Pukovnik će izvlačit maksimum iz tih fotki svakom
pojavom novog RAW konvertera. samo da se ne bavi previše time i
zapostavi mladenku, pogotovo na početku.

malo će mu bit jebeno jer ne traži blicanje, no opet s druge artističke
strane fotke mogu ponekad uspjet bolje, zato i ide na količinu.

no da sam u sličnoj situaciji možda bih postupio slično. ja bih recimo
tražio specifikaciju i izmjenu nekoliko objektiva. kad bolje razmislim,
išao bi na autoportrete na vjenčanju, ajd nađi nekog ko to ima!!

iz svega traženog, ja ne kužim pomamu za FF tijelima odnosno
inzistiranje na top objektivima (definicija, molim što nekom znači top
objektiv).
recimo da netko slika sa full frejm 5DmkII i ima univerzalni, vrhunski
24-105 f4L objektiv što je recimo čest slučaj.

ja 'u boj' uzimam 7D i na nju kalemim sve redom objektive od ultra širca
do prajmova, čak uglavnom ne-L objektive. ma neusporedive fotke. ako
idemo u ekstreme, čisto teoretski u tri sata ispucam mu 86.400 fotki,
što mu je dosta obrađivanja za pokoljenja ;-)
BuffaloSoldier
2010-12-08 17:51:52 UTC
[...]
Ne slažem se, ali sve je pitanje ukusa. Meni npr. svadbu sigurno neće
fotkati tip sa f4 objektivom. Sviđa mi se nali DOF i nema šanse da bi uzeo
nekog ko ne radi sa brzim objektivima.
Moja definicija top objektiva (za svadbe ali i općenito) je bilo koji prajm
f1.4 i poneki zumovi, da sad ne nabrajam, ali sigurno nije 24-105 f4 koji je
odličan objektiv ali za nekog novinara koji ne skida blic sa aparata ili kao
tzv allround objektiv.
Danijel Turina
2010-12-08 18:14:03 UTC
Post by BuffaloSoldier
Post by Marin Tomulic
[...]
Jao koja snobovština. :)
Ja bi da mi bilo koji event slika fotograf koji ima oko i ukus, a što se
mene tiče može i s lensbaby objektivom ako ima dojam da će neki kadar
tako ispasti optimalno.

- --
http://www.danijel.org/
BuffaloSoldier
2010-12-08 18:47:09 UTC
Post by Danijel Turina
Jao koja snobovština. :)
Ja bi da mi bilo koji event slika fotograf koji ima oko i ukus, a što se
mene tiče može i s lensbaby objektivom ako ima dojam da će neki kadar
tako ispasti optimalno.
http://youtu.be/ZscO86KBrD4
Nema to veze sa snobovštinom, puca mi kurac kolika je vrijednost opreme(ne
znam niti koja bi bila tvoja definicija snobovštine u ovom slučaju), rekao
sam da mi se sviđa plitki dof i to bi tražio, a za to su potrebni brzi
objektivi.
Danijel Turina
2010-12-08 19:12:55 UTC
Post by BuffaloSoldier
Post by Danijel Turina
[...]
Meni je to sve skupa smiješno, ponašate se kao hrpa razmaženih klinaca
koji misle da su stručnjaci. Fotke ne prave fotoaparati i objektivi nego
fotografi. Vjenčanja slikaju fotografi. Ako hoćeš da ti fotke ispadnu
dobro, nađeš fotografa koji je stvarno dobar i koji je već radio stvari
koje su ti impresivne, veliš mu što hoćeš i nakon te točke prestaneš
pametovat o tome koji bi objektiv i aparat trebao koristiti i pustiš ga
da radi svoj posao. Dakle ako smatraš da je dobar pustiš ga da radi svoj
posao, a ako smatraš da nije dobar ne angažiraš ga. Ako je tvoje
vjenčanje, baviš se drugim stvarima a ne fotografijom.

- --
http://www.danijel.org/
BuffaloSoldier
2010-12-08 19:29:37 UTC
Post by Danijel Turina
Meni je to sve skupa smiješno, ponašate se kao hrpa razmaženih klinaca
koji misle da su stručnjaci.
U svom prvom postu sam iznio svoje mišljenje o načinu fotkanja vjenčanja
koji ja volim i to je sve. O mom fotografskom znanju nemaš pojma jer me ne
poznaš, ali ako ti je lakše, stručnjak nisam. Jedini koji misli da je
stručnjak u "svemu" si TI, što se vidi na hrpetini tvojih postova na ovoj
grupi.
Danijel Turina
2010-12-08 21:22:59 UTC
O mom fotografskom znanju nemaš pojma jer me ne poznaš, ali ako ti je
lakše, stručnjak nisam.
To se odmah vidi iz onoga što pišeš, ništa ne brini, isto kao što se
vidi da si bahati majmun i da ti nešto s glavom ne štima.

- --
http://www.danijel.org/
BuffaloSoldier
2010-12-08 22:05:17 UTC
Post by Danijel Turina
To se odmah vidi iz onoga što pišeš, ništa ne brini, isto kao što se
vidi da si bahati majmun i da ti nešto s glavom ne štima.
Aha, to su oni trenuci kada počinje vrijeđanje u nedostatku ičega drugog?
Protiv koga se ti boriš, Don Quijote je goli kurac za tebe.
Pukovnik
2010-12-08 20:44:22 UTC
Jao koja snobov¹tina. :)
Ja bi da mi bilo koji event slika fotograf koji ima oko i ukus, a ¹to se
mene tièe moŸe i s lensbaby objektivom ako ima dojam da æe neki kadar
tako ispasti optimalno.
http://youtu.be/ZscO86KBrD4
Danijel da li ti slikas svadbe, makar za prijatelje?
Danijel Turina
2010-12-08 21:24:01 UTC
Post by Pukovnik
Post by Danijel Turina
[...]
Ne da ih ne slikam, nego ne bi išao na svadbu ni da je moja vlastita. :)

- --
http://www.danijel.org/
NITROS
2010-12-08 23:23:42 UTC
Ovaj link koji si ovdje postao... Mislim, objasni mi što želiš time
pokazati? Da se može s lensbabyem pofotkati vjenčanje? Može se i s
kompaktom, al konačan produkt će biti upitne kvalitete. Ovaj movie mi
ne pokazuje nikakvu kvalitetu. Od tih 6 minuta, mislim da sam vidio
par fotografija koje bih uzeo u konačan produkt koji bi plasirao
mladencima. Uglavnom, nisi ništa dokazao.
Rerom
2010-12-08 19:27:19 UTC
Ne slaŸem se, ali sve je pitanje ukusa. Meni npr. svadbu sigurno neæe
fotkati tip sa f4 objektivom.
Pogotovo ne, ako dodje sa hassom i objektivima sa f4 blendom :))))))
BuffaloSoldier
2010-12-08 19:45:04 UTC
Nemam ja jado novaca za takvog :)
GD
2010-12-08 21:22:16 UTC
Ne sla¾em se, ali sve je pitanje ukusa. Meni npr. svadbu sigurno neæe
Naravno, osim toga, digitalni hass sigurno nije full frame :)
Rerom
2010-12-08 21:46:57 UTC
Post by GD
Post by Rerom
Ne slaŸem se, ali sve je pitanje ukusa. Meni npr. svadbu sigurno
neæe fotkati tip sa f4 objektivom.
Imas pravo, nije ff i stvarno bi ga zakinuo u tom pogledu :)))
Pukovnik
2010-12-08 20:41:24 UTC
Èudi me toliko razbacivanje pojmovima, a nigdje ne spominje RAW ...
nemam komentara :-)
sprdamo se mi, al Pukovnik æe izvlaèit maksimum iz tih fotki svakom
pojavom novog RAW konvertera. samo da se ne bavi previ¹e time i zapostavi
mladenku, pogotovo na poèetku.
Nista od RAW-a. Nemam volje baviti se time.
malo æe mu bit jebeno jer ne traŸi blicanje, no opet s druge artistièke
strane fotke mogu ponekad uspjet bolje, zato i ide na kolièinu.
Kakvo blicanje? Ako mislis na blicanje flasha valjda dobar fotograf zna kada
mu flash treba, a kada ne.
no da sam u sliènoj situaciji moŸda bih postupio slièno. ja bih recimo
traŸio specifikaciju i izmjenu nekoliko objektiva. kad bolje razmislim,
i¹ao bi na autoportrete na vjenèanju, ajd naði nekog ko to ima!!
Gledaj mene nije briga kakve ce fotograf tocno objektive izmjenjivati dok
god je finalni proizvod dobar. Pretpostavljam da bolji (skuplji) objektiv
daje i bolje slike.
iz svega traŸenog, ja ne kuŸim pomamu za FF tijelima odnosno inzistiranje
na top objektivima (definicija, molim ¹to nekom znaèi top objektiv).
recimo da netko slika sa full frejm 5DmkII i ima univerzalni, vrhunski
24-105 f4L objektiv ¹to je recimo èest sluèaj.
Zasto ne recimo kombinacija 24-70 L i 50mm f/1.2 L?
ja 'u boj' uzimam 7D i na nju kalemim sve redom objektive od ultra ¹irca
do prajmova, èak uglavnom ne-L objektive. ma neusporedive fotke. ako idemo
u ekstreme, èisto teoretski u tri sata ispucam mu 86.400 fotki, ¹to mu je
dosta obraðivanja za pokoljenja ;-)
Ajde ispali neku cijenu za 1000 fotografija.
muflon
2010-12-08 21:19:55 UTC
Post by Pukovnik
Post by BRUJO
udi me toliko razbacivanje pojmovima, a nigdje ne spominje RAW ...
nemam komentara :-)
sprdamo se mi, al Pukovnik e izvla it maksimum iz tih fotki svakom
pojavom novog RAW konvertera. samo da se ne bavi previ e time i zapostavi
mladenku, pogotovo na po etku.
Nista od RAW-a. Nemam volje baviti se time.
malo e mu bit jebeno jer ne tra i blicanje, no opet s druge artisti ke
strane fotke mogu ponekad uspjet bolje, zato i ide na koli inu.
Kakvo blicanje? Ako mislis na blicanje flasha valjda dobar fotograf zna kada
mu flash treba, a kada ne.
no da sam u sli noj situaciji mo da bih postupio sli no. ja bih recimo
tra io specifikaciju i izmjenu nekoliko objektiva. kad bolje razmislim,
i ao bi na autoportrete na vjen anju, ajd na i nekog ko to ima!!
Gledaj mene nije briga kakve ce fotograf tocno objektive izmjenjivati dok
god je finalni proizvod dobar. Pretpostavljam da bolji (skuplji) objektiv
daje i bolje slike.
iz svega tra enog, ja ne ku im pomamu za FF tijelima odnosno inzistiranje
na top objektivima (definicija, molim to nekom zna i top objektiv).
recimo da netko slika sa full frejm 5DmkII i ima univerzalni, vrhunski
24-105 f4L objektiv to je recimo est slu aj.
Zasto ne recimo kombinacija 24-70 L i 50mm f/1.2 L?
ja 'u boj' uzimam 7D i na nju kalemim sve redom objektive od ultra irca
do prajmova, ak uglavnom ne-L objektive. ma neusporedive fotke. ako idemo
u ekstreme, isto teoretski u tri sata ispucam mu 86.400 fotki, to mu je
dosta obra ivanja za pokoljenja ;-)
Ajde ispali neku cijenu za 1000 fotografija.
Balavi fotografi puni sebe nabrijani jer imaju u ruci 10k eura opreme
naprave ti od svadbe cirkusijadu kao da se oni zene, oni glavni glumci
u svadbi ,ufuraju se u to kao da su oni glavni na svadbi i jos
mladence cine nervoznim jer je njima bitnije da njihov posao ispadne
kako treba nego kak se mladenci osjecaju , fotograf mora biti
neprimjetan a ne da u svadbi ima svoju seansu Ja bi to napravio
drugacije. Pozvao bih nekog neprimjetnog gospodina 50ih godina sa roll
film kamerom hass ili mamiya u odjelu sa kravatom koji ce samozatajno
nenametljivo napraviti 100tinjak vrhunskih fotki plus u studiju na
pozadini extra vrhunske fotke tak se to dela u kulturnim zemljama a ne
nasi cobani od svadbe naprave cirkus
Pukovnik
2010-12-08 21:32:17 UTC
Post by muflon
[...]
Zato i pitam ovdje. Glas dobrih fotografa daleko se cuje. Siguran sam da i
na ovoj grupi ima nekoliko vrhunskih fotografa koji zadovoljavaju sve moje
uvjete.
Pretpostavljam da bi takav bio znatno skuplji:-)
Danijel Turina
2010-12-08 21:36:58 UTC
Post by Pukovnik
Siguran sam da i
na ovoj grupi ima nekoliko vrhunskih fotografa koji zadovoljavaju sve moje
uvjete.
Odi pitaj Davida Mihocija da ti to snimi, on je najbolji. I moja
preporuka je da ga ne kurblaš bez veze s tim koliko treba biti fotki, i
pusti ga da napravi obradu.

- --
http://www.danijel.org/
Pukovnik
2010-12-08 21:44:28 UTC
Post by Danijel Turina
Odi pitaj Davida Mihocija da ti to snimi, on je najbolji. I moja
preporuka je da ga ne kurbla¹ bez veze s tim koliko treba biti fotki, i
pusti ga da napravi obradu.
Hvala na preporuci. Cini se dobar. Nazvat cu ga da vidim koliko trazi.
BRUJO
Ajde javi i nama :-) please ...
Pukovnik
2010-12-08 20:29:12 UTC
Zanima me iskljucivo slikanje, a ne izrada i obrada fotografija. Dakle
nakon odradjenog posla prebacit cemo slike na moj laptop i odmah cu
isplatiti trazenu cijenu.
©ta i tebi je muka kad vidi¹ obrade "porfesionalnih" fotografa vjenèanja?
:)))
Èudi me toliko razbacivanje pojmovima, a nigdje ne spominje RAW ...
nemam komentara :-)
Nemam vremena niti volje baviti se RAW formatom. TIFF visoke kvalitete ce
biti i vise nego dovoljan.
BRUJO
Eto... to ti je prva stepenica amaterizma ...
Pukovnik
Koja je druga?
BRUJO
2010-12-08 21:12:01 UTC
Post by Pukovnik
Post by BRUJO
Post by Pukovnik
[...]
A neznam... samo po tvom upitu mislio sam da ti je bitan svaki dio ovog
posla...
a sad vidim da već preskačeš ono prvo što dođe na CMOS chip, a to je
sirova slika.

Svaka čast ako ćeš ih sam obrađivati... Naporan je to posao... pogotovo
za tako veliki broj fotki...
No... svatko u svojim mogućnostima.
A i zanima me koju cijenu očekuješ za tako nešto.?
Pravi, dobar fotograf ti neće ići ispod dvije tisuće kuna poškljocati
vjenčanje...
pa čak ni za tih tri sata ... ON gubi subotu...
a tražen je ... duuugo unapred... A koliko ih ima u Rijeci sposobnih za
te tvoje ideje...
Možda nekoliko... ali možda... nekoliko...
Oni koji će ići za jeftinije... neće biti sposobni napraviti ono što
očekuješ od njih... ili NEĆE IMATI FULL FRAME...

Sretno i sretno u braku...
Pukovnik
2010-12-08 21:27:28 UTC
Post by BRUJO
A neznam... samo po tvom upitu mislio sam da ti je bitan svaki dio ovog
posla...
a sad vidim da veæ preskaèe¹ ono prvo ¹to doðe na CMOS chip, a to je
sirova slika.
Da li postoji program s kojim mogu vecu kolicinu RAW slika prebaciti u TIF
sa par klikova misem?
Post by BRUJO
Svaka èast ako æe¹ ih sam obraðivati... Naporan je to posao... pogotovo za
tako veliki broj fotki...
No... svatko u svojim moguænostima.
Pa i ne mislim ne znam sto raditi na njima. Valjda ce biti dobre i bez
pretjerane obrade.
Post by BRUJO
A i zanima me koju cijenu oèekuje¹ za tako ne¹to.?
Pravi, dobar fotograf ti neæe iæi ispod dvije tisuæe kuna po¹kljocati
vjenèanje...
pa èak ni za tih tri sata ... ON gubi subotu...
Koliko ce on traziti to je iskljucivo njegova stvar. Ja sam svoje uvjete
napisao, a sada neka fotografi napisu svoje.
Post by BRUJO
Sretno i sretno u braku...
Hvala.
Daj mi samo reci da li ti snimas ili slikas? Sudeci po tvom siteu cini se da
slikas, a od opreme si mi napisao da imas videokameru, pa sam malo zbunjen.
BRUJO
2010-12-08 21:44:47 UTC
Post by Pukovnik
Post by BRUJO
[...]
postoji... naravno...
Post by BRUJO
[...]
ovisi o očekivanjima... meni ništa nije dovoljno dobro :-)
Post by BRUJO
[...]
he, he ...
bolje da ti ne napišem sve... da me lopovi ne nađu :-)
Pukovnik
2010-12-08 22:08:34 UTC
Post by Pukovnik
Da li postoji program s kojim mogu vecu kolicinu RAW slika prebaciti u TIF
sa par klikova misem?
postoji... naravno...
U tom slucaju hocu RAW :-)
Post by Pukovnik
Pa i ne mislim ne znam sto raditi na njima. Valjda ce biti dobre i bez
pretjerane obrade.
ovisi o oèekivanjima... meni ni¹ta nije dovoljno dobro :-)
Lako za obradjivanje, glavno da je sirova slika kvalitetna.
Post by Pukovnik
Daj mi samo reci da li ti snimas ili slikas? Sudeci po tvom siteu cini se da
slikas, a od opreme si mi napisao da imas videokameru, pa sam malo zbunjen.
he, he ...
bolje da ti ne napi¹em sve... da me lopovi ne naðu :-)
Ok, dao si mi broj i to je dovoljno:-)
Big D
2010-12-09 19:33:43 UTC
Post by Pukovnik
Post by Pukovnik
Da li postoji program s kojim mogu vecu kolicinu RAW slika prebaciti u TIF
sa par klikova misem?
postoji... naravno...
U tom slucaju hocu RAW :-)
Ali smisao RAW formata nije da prebaci¹ 1000 fotki iz njega u TIFF sa par
klika mi¹em :-)
Pukovnik
2010-12-09 23:41:15 UTC
Post by Big D
Ali smisao RAW formata nije da prebaci¹ 1000 fotki iz njega u TIFF sa par
klika mi¹em :-)
Poznate su mi prednosti RAW formata, ali do jucer nisam bio siguran da li
postoji program koji barem za prvu ruku moze sve slike odjednom prebaciti u
TIFF ili JPG. Ljudi koji ce zeljeti te slike nemaju strpljenja cekati dok ja
izvlacim maksimum iz RAW-a.
GD
2010-12-08 21:35:57 UTC
Post by Pukovnik
[...]
TIFF visoke kvalitete? Okani se ti svega toga za sto mi se cini da bas i
ne razumijes, prepusti to fotografu u kojeg imas povjerenja i ciji
radovi ti se svidaju.
Njemu naravno prepusti i izbor alata kojeg ce on koristiti za posao
kojeg obavlja.

Kad sam angazirao vodoinstalatera ili elektricara, bilo mi je prilicno
svejedno hoce li stemati s hilti, aeg ili bosh masinom.

Na koncu, koliko god ti se to sad cinilo strasno vazno, cinjenica je da
fotke s vjencanja za koji mjesec ili koju godinu vise nitko nece ni
pogledati.
Kad jednog dana budes pokazivao djeci te dvije-tri fotke koje cete
sacuvati od tih 1000 koliko sad mislis da ti treba (a te koje ce ti za
20 godina biti vazne, sigurno nece biti one koje su tehnicki perfektne,
nego one koje ce vam biti *vazne*), bit ce i tebi i djeci apsolutno
svejedno kakva je dubinska ostrina, jesu li kolor ili crno bijele,
digitalne ili s filma, je li objektiv bio crni ili bijeli.

Pozdrav
Pukovnik
2010-12-08 21:41:15 UTC
Post by GD
Post by Pukovnik
[...]
Necu.
Post by GD
[...]
To je tocno, al kad vec placam hocu full-frame, a vjerojatno cu na kraju
htjeti i RAW :-)
GD
Ali full frame je 20x25 cm, a senzor se zove Fuji :-)
BRUJO
Pozdrav
GD
2010-12-08 22:04:10 UTC
Post by GD
Post by Pukovnik
[...]
Pretpostavljam da je ovo SUPER tvoj reply.
Pretpostavljam i da te zasmetala "usporedba" fotografa s navedenim
"majstorima", ali to mi nije bio cilj, a mislim i da je to jasno samo po
sebi.

Evo za utjehu - kad odem kod doktora, svejedno mi je koji stetoskop
koristi, zvuci li to bolje? :-)
BRUJO
2010-12-08 22:05:40 UTC
Post by GD
Post by GD
Post by Pukovnik
[...]
MA NIJE ME NIŠTA ZASMETALO ... VEĆ SAM NAPISAO SUPER JER SI TO ODLIČNO
USPOREDIO :-))))
Evo za utjehu - kad odem kod doktora, svejedno mi je koji stetoskop
koristi, zvuci li to bolje? :-)
zoran
2010-12-08 21:44:38 UTC
Pogledaj ovdje
http://www.fullframe-photo.hr/index_swf.html
BRUJO
2010-12-08 21:47:41 UTC
Post by zoran
Pogledaj ovdje
http://www.fullframe-photo.hr/index_swf.html
slike su super...

ali... hoće li netko ići takve fotke raditi za 2-3 K kuna??????
BuffaloSoldier
2010-12-08 22:14:14 UTC
Imaju cjenik, od 3000 do 11000 kn
Pukovnik
2010-12-08 22:14:50 UTC
Hvala na ponudi. Uzimam u razmatranje.
gero
2010-12-09 06:51:34 UTC
Jel moze nastavak,upravo sam nabavio kokice,a i kava je frisko kuhana:-)))
Buddy
2010-12-09 08:06:27 UTC
Evo jedan dobar fotograf u Splitu, za mene najbolji
kojeg sam do sada vidio za vjencanja

http://www.ivicamatic.com

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5686 (20101208) __________

http://www.eset.com
WSA
2010-12-09 20:20:59 UTC
Post by Buddy
Evo jedan dobar fotograf u Splitu, za mene najbolji
kojeg sam do sada vidio za vjencanja
http://www.ivicamatic.com
je odlicne su mu slike, al svi u galerije stavljaju najbolje fotografije...
ocekivati slicne fotografije nema smisla, to je zamka jer slijedi
razocarenje...

dobar je i www.ivicalisjak.com pogotovo je zanimljiva x-ray galerija :)
gledao sam neke njegove albume i bome je dobar a za fotke u galeriji neznam
koji mu je bio kriterij jer ima i puno boljih fotki...
WSA
2010-12-09 20:44:10 UTC
a imas i ove http://www.onedaystudio.net/
n***@gmail.com