The Nik Collection is now free!
(prestaro za odgovor)
Duje Lalin
2016-03-26 10:12:54 UTC
Evo ja danas saznao, od prije 2 dana Nik Collection je besplatan, kaže
Google:
https://plus.google.com/+NikCollection/posts/AFGsG2Di7EK

Možete ga skinut ovdje:
https://www.google.com/nikcollection/

Živili!
Smiljko Rudan
2016-03-29 07:54:34 UTC
Post by Duje Lalin
Evo ja danas saznao, od prije 2 dana Nik Collection je besplatan, kaže
https://plus.google.com/+NikCollection/posts/AFGsG2Di7EK
https://www.google.com/nikcollection/
Živili!
Hvala na obavijesti!

Nisam niti znao da to postoji, ali bacit ću oko sada.

Na njihovim stranicama piše da se naplaćuje i da je besplatan. Malo je
konfuzno. Npr. pogledati stranice o licenci, gdje se navodi da svi kupci
imaju pravo instalirati softver na dva računala.

Neovisno o tome, da li podržava i rad s raw datotekama?
(Ne stignem instalirati do navečer.)
ToMo
2016-03-29 09:17:01 UTC
Post by Smiljko Rudan
[...]
Nik ima stvarno odlicne filtere za svaku namjenu i mnogi
profici ih koriste, bar jesu kad sam ja bio lud za tim, dakle 2006-2011.
To su bili plugini za photoshop, mislim da su kasnije radili i za LR.
ToMo
Smiljko Rudan
2016-03-29 09:23:31 UTC
Post by ToMo
Nik ima stvarno odlicne filtere za svaku namjenu i mnogi
profici ih koriste, bar jesu kad sam ja bio lud za tim, dakle 2006-2011.
To su bili plugini za photoshop, mislim da su kasnije radili i za LR.
Očajne su im stranice, nekakve minimalističke, kao da na svijetu ne
postoje ljudi koji to prvi put vide.

Uglavnom, ne mogu shvatiti je li Nik sada standalone aplikacija ili i
dalje treba imati Photoshop ili LR (koje nemam, niti mi trebaju).
ToMo
2016-03-29 09:30:36 UTC
Post by Smiljko Rudan
Očajne su im stranice, nekakve minimalističke, kao da na svijetu ne
postoje ljudi koji to prvi put vide.
Si bio na pravom sajtu?
Post by Smiljko Rudan
Uglavnom, ne mogu shvatiti je li Nik sada standalone aplikacija ili i
dalje treba imati Photoshop ili LR (koje nemam, niti mi trebaju).
Nije standalone, plugini su za photoshop, lightroom ili aperture.

Sad kad sam posjetio, sjetio sam se da sam prvo koristio sharpener pro i
da je bio odlican, puno bolji od PSovog. Onda je dosao izvanredni silver
efex pro za CB konverziju.
I onda je dosla viveza s kojom si stvarno lako mogao editirati kolor
efekte na dijelovima slike, masu lakse nego u PSu.
Ove ostale nisam probao.
Jest da mi se sada vise uopce ne da igrati sa svim tim, nije lose imati
u arsenalu.
Ali ako ne koristis te programe, onda...
ToMo
Smiljko Rudan
2016-03-29 09:47:32 UTC
Post by ToMo
Post by Smiljko Rudan
[...]
hvala na odgovoru

koristio bi ih kada bih mogao koristiti nekakvu besplatnu inačicu.

ja u photoshopu koristim tako malo njegovih mogućnosti da sam ga se brzo
riješio kada je počeo gadno trošiti resurse. no, šteta je da nemaju neku
krnju i pojednostavljenu besplatnu verziju, ali na koju bih mogao
staviti Nik koji je također besplatan, i onda povremeno nešto obaviti s
tim alatima.
ToMo
2016-03-29 10:26:36 UTC
Post by Smiljko Rudan
[...]
Mda. Ja sam i dalje na tamnoj strani. Samo ne radim nis.
:)
ToMo
sismis
Ima ona stara portable verzija, i na njoj se moze instalirati. Iz prv^H^H^H..kaze mi prijatelj :D
Smiljko Rudan
2016-04-08 07:47:24 UTC
Post by Duje Lalin
Evo ja danas saznao, od prije 2 dana Nik Collection je besplatan, kaže
https://plus.google.com/+NikCollection/posts/AFGsG2Di7EK
https://www.google.com/nikcollection/
Živili!
Evo ga, kupio Photoshop Elements i isprobavam Nik. Stvarno je fora!

Jednostavnost Picase u zahtjevnijim zadacima.

Iako mi je tlaka obrađivati fotografije i radije se pouzdam u pošteni
aparat i kadar, ponekad je zgodno malo se opuštati s korekcijama i
efektima.

Zaista je simpa plugin. :-)
i***@gmail.com
stvarno jako malo ekipe ostalo na njuzama, a nekad sam volio njuze... šteta :(
ToMo