P: Sony DSC R1
(prestaro za odgovor)
sismis
2015-12-10 20:41:02 UTC
pozdrav svima!

Prodajem svoj R1
http://www.dpreview.com/reviews/sonydscr1

Stoji u ormaru, mjesta u stanu je sve manje, a ja uz dijete trckaram sad uz manji ILCE5000, ovaj je jednostavno preveliki za obiteljska putovanja.

Tko ne zna dakle bitno je
- APSC 21.5 x 14.4 mm CMOS senzor
- 24 - 120 mm equiv. (5x zoom)
- F2.8 - F4.8
- Carl Zeiss T* leca

Fotic daje brutalne slike po danu, odlican bokeh, sirokokutnih 24, ali po mraku ga ubija sum na ISOu i sporiji contrast detection fokus. Dakle vise je za landscape fotkanje.

par fotki
http://imgur.com/8E8urlI
http://imgur.com/XfxncPz
http://imgur.com/5cBPKvj
http://imgur.com/rVNUJ33
http://imgur.com/V8GFUmk

Fotić je u odličnom stanju, neogrebano i tijelo i objektiv. Objektiv je na sebi uvijek imao ili ND filter ili polarizator tako da je vrlo sacuvan. Baterija traje vjecno, to sam primjetio na ILCEU kojem rijetko koji session ne zahtjeva punjenje. Imam gore polarizator, mislim da je Cokinov, Lowepro torba, punjac, USB kabel. Upute ne mogu nac, cini mi se da sam ih frknuo.

E sad, cijena.. Cijene na ebayu su smijesne, na njuskalu jos smjesnije.. malo previse za 10 godina star fotic, kolko god mu dobar objektiv. Recimo 600kn, ak nejde idem na njuskalo, ak nejde dalje bude zena fotkala :)

I da, lokacija Zagreb, Zapresic. Mail zoran.bosnjak na gugl majlu.

zahvaljujem!
Danijel Turina
2015-12-11 12:31:18 UTC
Imaš mail.
http://www.danijel.org/
ToMo
2015-12-11 13:28:53 UTC
Post by Danijel Turina
Imaš mail.
Eee, daaa, dok ja citam rivjue da se prisjetim pluseva i minuseva, neki
su krenuli u akciju.
:)
ToMo
Danijel Turina
2015-12-11 14:10:40 UTC
Post by ToMo
Post by Danijel Turina
Imaš mail.
Eee, daaa, dok ja citam rivjue da se prisjetim pluseva i minuseva, neki
su krenuli u akciju.
:)
Nemam ja kaj čitati reviewe, ja sam pisao reviewe. :)
Actually trebaš vidjeti kako se Phil Askey napizdio kad je shvatio da
sam prije njega imao pre-produkcijski primjerak na testu. :) Kad sam ga
pretekao i s E-330 zalockao mi je account na dpreview. :)
http://www.danijel.org/
sismis
Danijel Turina
2015-12-11 16:53:19 UTC
Post by sismis
[...]
Ma ja sam se isto ulijenio, jedva da išta slikam a ako slikam to je isto
ili s Penom ili s mobitelom, ali mali mi je dao naslutiti da bi htio
učiti slikati pa sam mu htio uzeti nešto što nije mobitel ili kompakt,
nego može učiti raditi s dubinskom oštrinom i manualnim postavkama, a
ovo je taman idealna stvar za to.
http://www.danijel.org/
sismis
2015-12-11 22:05:02 UTC
U mirovini, u mirovini cemo bauljat s dioptrijom okolo ko japanci :D
Danijel Turina
2015-12-12 14:58:02 UTC
Post by sismis
U mirovini, u mirovini cemo bauljat s dioptrijom okolo ko japanci :D
Prije će biti da ćemo svijetliti u mraku kao krijesnice nakon što se ovi
njukaju. :)
http://www.danijel.org/
ToMo
ToMo
Danijel Turina
2015-12-14 08:39:46 UTC
Post by ToMo
Post by Danijel Turina
[...]
Kak je počelo više bum ja s tim slikal nego mali. :)
http://www.danijel.org/
ToMo
2015-12-14 11:58:55 UTC
Post by Danijel Turina
Kak je počelo više bum ja s tim slikal nego mali. :)
Ko i s psetom kad ga kupis klincima. :)
ToMo
Danijel Turina
2015-12-14 14:30:55 UTC
Post by ToMo
Post by Danijel Turina
Kak je počelo više bum ja s tim slikal nego mali. :)
Ko i s psetom kad ga kupis klincima. :)
Joj, tu sam povukao crtu. Moji su htjeli mačku, na što je moj komentar
bio: kad se mačka pokenja u svoju pišaonicu, pa kad proba zakopati govno
a onoj joj se zalijepi za nogu, pa tako s njim prošeta po stanu i zavali
se u kauč, hoćete li vi to čistiti?

:)
http://www.danijel.org/
ToMo
2015-12-14 15:12:47 UTC
Post by Danijel Turina
Post by ToMo
Post by Danijel Turina
[...]
A jesi je podvuko...
:))
Macke su brain surgeons za pse glede kenjanja/pisanja - nauce odmah i ne
zaboravljaju. A pseta, jebate min. 6 mjeseci dok se ne upali prva vijuga
u mozgu o situation awarenessu...
Imao bar 7 macaka u zadnjih 7 godina, niti jedna nije napravila to sto
pricas.
Ali da je moguce, pogotovo dok su male, je. :)
Kod kera si siguran da si pusiona 6 mjeseci osim ako ga ko zadnji gad
drzis samog vani.
ToMo
ToMo
2015-12-14 15:13:15 UTC
Post by ToMo
Post by Danijel Turina
Post by ToMo
Post by Danijel Turina
[...]
Evo zivnula malo grupa, ono, psi macke govna, nema veze...
:)))))))))))))))
ToMo
Danijel Turina
2015-12-14 16:30:38 UTC
Post by ToMo
Post by ToMo
Post by Danijel Turina
Post by ToMo
Post by Danijel Turina
[...]
Bolje išta nego ništa. :)
http://www.danijel.org/
Danijel Turina
2015-12-14 16:54:02 UTC
Nego, kad smo već kod toga, nije mi baš jasno zašto se grupa ugasila.
Nema očigledne zamjene, a očekivao bih da sva ta industrija koja prodaje
fotoaparate ne prodaje baš sve nama starim majmunima koji smo već odavno
naučili s koje se strane gleda u aparat. Ili meni nešto promiče ili nove
foto generacije uopće ne znaju za newse i umjesto toga se besciljno
motaju po facebooku.
http://www.danijel.org/
Melzzzzz
2015-12-14 17:16:17 UTC
Post by Danijel Turina
[...]
Problem su ISP-ovi. Ne hostuju vise news-e. Bar ne u Srbiji. Da bi neko
koristio news-e prvo mora da cuje za njih a onda kako posloziti klijent.
Kako ni na zapadu vise ISP-ovi ne podrzavaju news-e mrka kapa.
Vidim da je u Hrvatskoj daleko bolja situacija glede ISP-ova i news-a
ali da li klijenti dobiju pravu informaciju?
Danijel Turina
2015-12-14 17:42:22 UTC
Post by Melzzzzz
On Mon, 14 Dec 2015 17:54:02 +0100
Post by Danijel Turina
[...]
Po prometu bih rekao da nitko mlađi od 40 godina nije čuo za to.
http://www.danijel.org/
sismis
Klijent? Kakav klijent :) Zadnji koji sam koristio bio je Outlook Express 6. Sad samo preko groups.google.com.. dvaput godisnje kad se sjetim :D
ToMo
2015-12-15 07:52:44 UTC
Post by Danijel Turina
[...]
Kad pogledam 18 grupa koje pratim, od zivih tu su:
- hr.rec.automobili - malo toga pametnog i korisnog, ali nadje se
- hr.comp.hardver - bude korisnog
- hr.rec.samogradnja - isto
Ostalo sto pratim je, slicno ovoj, hmrlo.
Zasto?
Kombinacija faktora, kao sto se se vec napisalo. Ovo za ISPove nisam
znao, a sigurno je jako bitno. Facebook cak mislim da nije u pitanju,
jer na njuze se dolazilo iz potpuno drugih razloga, a to je ciljana
diskusija oko neceg. Onaj tko hoce raspravljati o prednosti backlight
illuminationa nece prvo pomislit na fejs. Grupe su mogli ubiti samo
forumi, koji su web verzija newsa. Ono sto je mene pilalo kod foruma je
sto nije stablasto prikazan, nego linearno, pa ako ne znas ekipu i ne
pratis zadnjih 30 stranica, ne kuzis kurca tko kome pise. I unutar teme
se otvara svako tolko novo pitanje koje potpuno sjebe tok diskusije, jer
onda krenu odgovori i na to novo, a pojavljuju se i odgovori na stara
pitanja.
A onda na nekim forumima ti admin zabranjuje kvotanje, sto je meni ko
njuzeru automatsko, pogotovo kad vidim da bi bez toga mogao unijeti
zabunu. Da kvotanje ne treba osim u rijetkim slucajevima. Ajde u kurac.
BTW, kurac odma dize sve alarme i dobivam ban ili upozorenje da psujem.
Ma napusite mi se.
Tako da forumi nazalost nisu ni do koljena njuzima u izvedbi.
Ali u sadrzaju su prepisali grupe odavno. Vrlo rijetko sam u zadnjih
godinu dana nesto pametno saznao na njuzima, a na forumima ohoho.
ToMo
Danijel Turina
2015-12-15 12:08:08 UTC
Post by ToMo
[...]
Problem s forumima je fragmentacija; manje-više svaki web sajt ima neki
svoj forum, i to sve skupa je naporno pratiti, pogotovo zato što sam na
dpreview recimo primjetio da ima jako malo ljudi koji se išta kuže, ali
zato sve vrvi od fanatika koji bi se najradije pobili radi veličine
senzora ili nečega slično glupog. Ne mogu se sjetiti kad sam zadnji put
to i pogledao, naprosto mi ide na živce gledati ta glupa prepucavanja
oko toga koliko je XYZ Ultrix mk III bolji od ZYX Ultra Bionz plastix turbo.
http://www.danijel.org/
ToMo
2015-12-15 13:00:14 UTC
Post by Danijel Turina
Problem s forumima je fragmentacija; manje-više svaki web sajt ima
neki svoj forum, i to sve skupa je naporno pratiti,
Tocno, i to. Ja uglavnom imam mail notifikacije kad mi netko odgovori u
temi,
ali svejedno...
ToMo
Smiljko Rudan
2015-12-15 14:24:41 UTC
Post by Danijel Turina
[...]
meni se onaj forum na dpreview čini razmjerno kulturan ... bude afekata,
ali bude i razine, barem komunikacije ako već ne stručnosti
Danijel Turina
2015-12-15 14:42:26 UTC
Post by Smiljko Rudan
Post by Danijel Turina
[...]
dpreview forum je ok, koliko toliko, ali u nekoj točki mi je postalo
teško slušati prenemaganja na temu, imam E-M5, da li da upgradeam na
E-M5II ili E-M1, pa joj kako ću, ne mogu se odlučit, joj kvaliteta
slike, joj tražilo, joj ergonomija, a onda mu pogledaš slike na galeriji
i sve su vrtni snapshoti najgore vrste. :)
http://www.danijel.org/
Danijel Turina
2015-12-14 16:35:38 UTC
Post by ToMo
Imao bar 7 macaka u zadnjih 7 godina, niti jedna nije napravila to sto
pricas.
Ali da je moguce, pogotovo dok su male, je. :)
Ja sam imao velikog dugodlakog mačka. Totalno sladak. A onda si zamisli
što se dešava kad velika dlakava kuglica dobije proljev, sav se zasere i
onda ti se takav uvali u krevet.

Just say no. :)
http://www.danijel.org/
ToMo
2015-12-15 07:44:05 UTC
Post by Danijel Turina
Post by ToMo
[...]
Nikad ni jedna zivina nije imala pristup spavacoj sobi. Aaaa ne.
Dakle sva sranja mogu napraviti u hodniku i dnevnoj. I to je dovoljno.
ToMo
Danijel Turina
2015-12-13 15:23:29 UTC
Post by ToMo
Post by Danijel Turina
Imaš mail.
Eee, daaa, dok ja citam rivjue da se prisjetim pluseva i minuseva, neki
su krenuli u akciju.
:)
Malo sam ga isprobavao da vidim što može i kako se ponaša:
https://goo.gl/photos/6o9Znj8Sr6Wejap37

Ukratko, jako dobro.
http://www.danijel.org/
sismis
[...]