mali OT: preporuka-fotkanje vjenčanja
(prestaro za odgovor)
Lutajuci Reporter Zdena
2007-01-23 10:01:50 UTC
molim preporuke za fotografe u i oko zagreba, za fotkanje mladenaca.
željeli bi originalne fotke izvan studija, dakle ne tipa
"kum-kuma-mladenci-roditelji" ;-)
hvala!
BOOster
2007-01-23 10:15:44 UTC
Post by Lutajuci Reporter Zdena
molim preporuke za fotografe u i oko zagreba, za fotkanje mladenaca.
Ÿeljeli bi originalne fotke izvan studija, dakle ne tipa
www.focusvideo.hr
sv5
2007-01-23 11:05:09 UTC
http://www.vs-studio.com.hr/?id=333
romanski
2007-01-23 11:26:21 UTC
http://www.fotosupera.hr/

odite kod njih i pogledajte albume .... ja sam bio jako zadovoljan i
pratim njihov rad ...
Lutajuci Reporter Zdena
2007-01-23 14:05:07 UTC
hej romane lijepo je vidjeti te ovdje a ne samo na flickr :-p
Bojan Bonifacic
2007-01-23 11:42:10 UTC
www.miloshorvat.com
sinkec
2007-01-23 13:52:12 UTC
www.fotoputtar.hr

www.fotoamateri.hr
http://msinkec99.pticica.com
www.miloshorvat.com
Kibo
2007-01-23 15:11:20 UTC
Znam jednu djevojku, koja radi u foto shopu i koje je bila nas
'sluzbeni' fotograf na vjencanju, sve: od doma, crkve, svadbe, foto session
u gradu itd. Cura je slikala sa analognim Nikonom i digitalnim foto
aparatom, sve slike
skenirala i sprzila na medij, uglavnom bili smo jako jako zadovoljni, cak i
moja zena;)
I nije bila uopce skupa, za razliku od monih 'studia' koji su se bahatili sa
cijenama.
Ak' treba, posalji neki pravu mail adresu pa posaljem na mail broj telefona.
BRUJO
www.bodul.com
niksa
www.foto-vjencanja.com
Lutajuci Reporter Zdena
hvala svima na odgovorima!
n***@gmail.com
http://www.robert-franciskovic.com/
p***@gmail.com
http://www.glamurvjencanja.com/book/
r***@gmail.com
http://wedding-tales-by-light.com
Nikolaj Lazic
2019-11-20 10:36:59 UTC
Post by r***@gmail.com
[...]
Pa, ti su se vec odavno razveli. Mozda ovi tvoji fotkaju i razvode?