Artifacts
(prestaro za odgovor)
Amir
2014-02-22 01:51:56 UTC
Meni ovo lici na grdi moire......
Stari aparat (Fujifilm F80 EXR) mi daje slike sa ovakvim èudnim
Prije okidanja slika izgleda normalno (dok gledam u LCD). Ali nakon ¹to ju
okinem i idem pogledat, sva je izoblièena.
Probao drugu memorijsku.
©to bi moglo biti?
Hvala.
Amir
2014-02-22 01:56:50 UTC
Vrlo slican efekt daju Newtonovi prstenovi - ne znam konstrukciju aparata,
ali to bi znacilo da se vlaga zavukla izmedju aa filtera i chipa....
Vise mi slici moireu nego prstenovima od vlage.

Hvala.
fRANKO
2015-04-23 09:05:03 UTC
Post by Amir
[...]
Pre blizu monitora držiš zvučnike... Uskoro bi ti i na monitoru mogla
biti slična zbivanja. Nejde to skupa magneti sa chipovima...