Preporuka za bljeskalicu?
(prestaro za odgovor)
smiths1
2016-01-02 09:11:03 UTC
Molim preporuku za bljeskalicu za canon tijelo - zamjena za ex580II...
Budući su canon-ove dosta skupe, kupio bi neku zamjensku. Ponuda je velika
pa je osobno iskustvo više nego dobrodošlo!
Hvala i pozdrav!
Danijel Turina
2016-01-02 09:56:47 UTC
Post by smiths1
[...]
Yongnuo izgleda ima jako dobre kopije Canona:

http://www.danijel.org/
Danijel Turina
2016-01-02 10:50:02 UTC
Post by Danijel Turina
Post by smiths1
[...]
http://youtu.be/pRFK-uOPEkw
Koliko vidim, aktualna verzija je ovo:
http://www.ebay.co.uk/itm/YONGNUO-YN-560-IV-Wrieless-Speedlite-Flash-for-Canon-Nikon-DSLR-YN-560-III-UK-/321939026760?hash=item4af50fb348:g:-lcAAOSwo3pWc3c9

Za te novce, da mi treba drugi flash uzeo bih ga isti čas, ali imam
Canona koji je čisto ok a ne da mi se slagati kompliciranu rasvjetu s
više izvora jer ne slikam takve stvari.
http://www.danijel.org/
smiths1
http://www.danijel.org/
Danijel Turina
2016-01-02 18:42:03 UTC
Post by smiths1
Baš i izgleda kao kopija canona, a cijenom je vrlo pristupačan. Da li ste
slučajno probali tu bljeskalicu?
Nisam, samo sam na par mjesta vidio da ih koriste i hvale kao jeftine i
dobre zamjene za Canon, ali ne bih znao ništa direktnije. Vidio sam i
njihove kopije Canon objektiva, isto izgledaju neloše, tako da bih rekao
da nije potpuni "divljak" od firme koji se time bavi od jučer. Velim, da
mi treba hoš jedan flash vjerojatno bih uzeo jedan njihov i ovaj svoj
Canon 430EX stavio kao slave.
http://www.danijel.org/
smiths1
http://www.danijel.org/
Filip Lolic
smiths1
2016-01-03 18:11:41 UTC
Namjena: za po svuda okolo... Svakako bi je koristio na tijelu kao glavnu
bljeskalicu, a ako ima mogućnost da bude slave bljeskalica možda bi, ali
rijetko, i tu mogućnost koristio.... Bitno da odrađuje sve kao i canonova.
Filip Lolic
2016-01-03 21:16:06 UTC
Post by smiths1
[...]
Ako ne snimaš ništa kritično (vjenčanja, događaji i sl.) gdje ti je bitno da
bljeskalica svaki put odradi posao kako treba, dobri su. Imam dva Yongnua
(YN600EX-RT, YN468) i radio sam s još par modela i uglavnom su ok, osim kad
nisu :D
Uglavnom, za kritične stvari isključivo Canon.
smiths1
Filip Lolic
2016-01-04 16:07:26 UTC
Post by smiths1
Hmm, da...bojim se da imam i "kritičnih" stvari. Koje greške radi?
Klasično krivo izmjeri svjetlo ili ima još kakvih "mušica"?
Sa mjerenjem uglavnom nema problema, ali znaju se zblesiti pa pomaže
jedino vađenje baterija. YN600EX-RT često zna javiti da je prazna
baterija nakon par okidanja, iako su unutra svježe Eneloopice. I tako...
smiths1
2016-01-06 18:18:44 UTC
Pa dobro, nije strašno iako može biti problem u nekim situacijama.
Evo, bio u jednom dućanu, pa probao na brzinu okinuti koju fotografiju sa
yongnuo i sa meike proizvođačima, usporedo sa canon 580. Meike mi je dao
najlošije rezultate, yongnuo bolje, canon ipak najbolje. Ali nije neka
velika razlika, a i test je bio vrlo kratak tako da su i rezultati varljivi.
Naručio sam yongnuo, pa će pokazati kvalitetu u radu....
Hvala na pomoći