Nikon D5200 i YN-468 II problem!
(prestaro za odgovor)
Matata
2014-04-15 19:35:01 UTC
Pozdrav svima,

Danas mi je stigao novi YN-468 II blic koji bi po proizvodacu i prodavacu
trebao biti i-TTL kompatibilan sa nikonom D5200. Kada stavim blic na aparat
on radi ali ne kao TTL nego manual. Znaci nema automatskog zumiranja na
blicu i aparat uopce ne mjeri svjetlost kao da je blic na njemu. Da li je
netko imao takav problem ili cuo nesto u vezi toga? Bio bih jako zahvalan
ako netko zna ili ima rijesenje. Vidio sam negdje na forumu da taj blic radi
bezprijekorno na D3200.

Hvala unaprijed i svako dobro
DamirG
2014-04-16 10:16:59 UTC
Post by Matata
[...]
Pogledaj na kutiji ima li oznaku N ili C. Ja sam nedavno narucio 565 za
canona, a dosao mi je za nikona. Sve je isto na prvi pogled, ali ima
drugaciji raspored pinova na konektoru i na kutiji pise ili C za Canon ili N
za Nikon. Ako nije to onda neznam.

--
Damir
http://www.youtube.com/user/damirglavac
http://photodamir.blogspot.com/
Jopa
2014-04-16 20:26:51 UTC
Post by Matata
[...]
Zna bit glupost u pitanju, poput oštećenih ili masnih konektora...

Nevezano za ovo, jel mi možeš reć jesi li zadovoljan sa D5200? Onako ima
li neke dječje bolesti, stvari koje te nerviraju? Jel viewfinder ugodan
s obzirom da je dosta mali?
Mogu ga nabavit dosta povoljno pa pitam, čini mi se naj dslr u cjenovnoj
klasi.
Hvala.
Andy
2014-04-17 07:28:15 UTC
Post by Matata
[...]
Uzmi onda D5300 ja ga kupio prije mjesec dana i nemam nikakvih zamjerki osim
na kit objektiv, bolje da uzmeš samo tijelo i onda na njuškalu neki prime
recimo 35 ili 50mm ili tamrona F2.8
Matata
2014-04-17 08:01:31 UTC
Post by Matata
[...]

Ja bi recimo uzeo radije D7100. Mislim da su cijenom tu negdje. Isplati se
uzeti u Austriji. Cijene su dosta manje, naravno ako covjek ima koga tamo.
Andy
Da planirao sam... ali samo tijelo preko 7000, nikad kraja
Matata
2014-04-17 07:59:33 UTC
Post by Matata
[...]

Pa za sada nemam nekih loših iskustava. Aparat radi bezprijekorno,
viewfinder je ok, da je veci ne bi bilo lose :-), ali sve u svemu vrlo
dobro. Ja sam ga uzeo sa nikonovim objektivom 18-105 koji za moje potrebe
radi odlice slike. Preporucam svakako!
Jopa
2014-04-17 09:30:13 UTC
Post by Jopa
Post by Matata
[...]
Hvala svima na odgovorima.
Nadam se da ces rijesiti problem s blicem :)
Matata
2014-04-17 11:00:13 UTC
Post by Jopa
Post by Matata
[...]

Nema na cemu :-). Izgleda da ništa od blica. Vele da je model blica prestar
odnosno da je moj nikon pre nov :-)! Nisam siguran sta da radim, da ga
vratim, prodam ovdje u Hrvatskoj ili da si ga ostavim i naucim dobro raditi
u manual modu!?
Jopa
2014-04-17 18:24:15 UTC
Post by Jopa
Post by Jopa
Post by Matata
[...]
Sad razmišljam kao računarac... a da probaš apgrejdat firmware od
tijela? Ili promijeniš redoslijed operacija - npr prvo spojiš blic,
uključiš ga, podesiš na ttl pa tek onda pališ fotić?
Stvarno mi se čini prečudnom ova situacija... osim ako Nikon namjerno ne
blokira third party opremu, što je isto moguće.
Bobo
raditi u manual modu!?
Matata
2014-04-25 10:57:08 UTC
Post by Bobo
Prodaj ga meni , navodno da radi sa D5100
Ako ti nije problem pricekati jos koji dan. Javit cu se svakako ako se
odlucim prodati.
Bobo
2014-04-27 19:55:17 UTC
Post by Matata
Post by Bobo
Prodaj ga meni , navodno da radi sa D5100
Ako ti nije problem pricekati jos koji dan. Javit cu se svakako ako se
odlucim prodati.
-- OK