sekvencijalno okidanje i intervalno okidanje
(prestaro za odgovor)
dogg
2015-02-09 08:38:10 UTC
Pozdrav!
Molim za savjet i pomoc:

Trebam objasnjenje za ovo (sequential shooting)

The images are taken sequentially for
100 frames at up to about 5 frames per
second (fps) while pressing down the
shutter button all the way down.

To znaci da fotoaparat snima 20 sekundi za redom, i to po 5 fotki u sekundi i onda imam ukupno set od 100 fotografija?

I drugo objašnjenje (interval shooting)
FRAME: Sets the number of frames to be shot between 1 and
99 frames.
START WAITING TIME: Sets the time from pressing the shutter button until
the picture is taken between 00:00:00 and 24:00:00.
INTERVAL TIME: Sets the shooting interval for the second and
subsequent frames between 00:00:01 and 24:00:00.

FRAME je broj slika od 1 do 99
START WAITING TIME je vrijeme od kad se stisne gumb pa pocinje fotkanje
INTERVAL TIME: je vrije me fotkanja.

Znaci, ako postavim INTERVAL TIME 10 sekundi, a FRAME 40, onda dobivam 400 fotki?

PS: radi se o Olympusu TG-3.
Trazim outdoor aparat koji ima cim vise opcija za intervalometer.

Za sad su u igri jos Nikon AW120 i Canon D30.
Danijel Turina
2015-02-09 08:51:39 UTC
Post by dogg
Pozdrav!
[...]
To je snimanje rafala, za akciju iz ruke.
Post by dogg
I drugo objašnjenje (interval shooting)
Ovo je intervalometar, za timelapse.
Post by dogg
FRAME: Sets the number of frames to be shot between 1 and
99 frames.
Ovo je ukupni broj slika koji će se snimiti.
Post by dogg
START WAITING TIME: Sets the time from pressing the shutter button until
the picture is taken between 00:00:00 and 24:00:00.
Ovo je očito.
Post by dogg
INTERVAL TIME: Sets the shooting interval for the second and
subsequent frames between 00:00:01 and 24:00:00.
I ovo je očito; to je razmak između dvije uzastopne slike.
Post by dogg
[...]
Ne. Dobiješ FRAME slika ukupno, s INTERVAL_TIME razmakom između slika.
http://www.danijel.org/
Marko Marenic
2015-02-09 09:01:24 UTC
On 2015-02-09, dogg <***@gmail.com> wrote:
<snip>
Post by dogg
PS: radi se o Olympusu TG-3.
Trazim outdoor aparat koji ima cim vise opcija za intervalometer.
Za sad su u igri jos Nikon AW120 i Canon D30.
Neki Canon sa custom firmwareom (Magic Lantern za EOS-e
ili CHDK za slabije modele).
http://www.magiclantern.fm/
http://chdk.wikia.com/wiki/CHDK
smi!***@kset.org
Tonci R.
2015-02-09 09:01:43 UTC
Post by dogg
Pozdrav!
[...]
Mislim da ti snima tako dok držiš pritisnutu tipku. Ne mora to biti 100
fotografija.
Post by dogg
[...]
Ne.
FRAME: Ukupan broj fotografija koje će se snimiti.
START WAITING TIME: Točno si napisao. Uglavnom se koristi tako da
postaviš aparat stisneš i staneš ispred s npr. djevojkom pa vas sam
fotografira.

INTERVAL TIME: Ako si postavio FRAME 10. prvu fotografiju će ti snimiti
nakon STRAT INTERVAL TIME koje se logično postavi duže, recimo dog se
namjestiš a vrijeme između ostalih fotografija ti je INTERVAL TIME.

Ako ti je FRAME 10, START WAITING TIME 10 sec, a interval time 1 sec:
Ukupan broj snimljenih fotografija će biti 10, prva će se okinuti nakon
10 sec, a druga do desete jedna nakon druge u razmaku od 1 sec.
dogg
2015-02-09 10:53:27 UTC
Hvala svima na odgovorima, sad je sve puno jasnije!
Imam još pitanja, ali budem kasnije ih naveo.

Praktički, ako ja postavim 50 FRAMES u INTERVAL TIME od 5 sekundi, to dođe kao snimanje rafala? Termini: Interval shooting, sequential shooting i continuous shooting je jedno te isto?

hvala!
Tonci R.
2015-02-09 11:05:32 UTC
Post by dogg
[...]
Mislim da nisi razumio. Ne stavljas FRAMES u INTERVAL TIME. Ako postaviš
kao što si rekao aparat će ti snimati po jednu fotografiju svakih 5
sekundi dok ne snimi 50 fotografija.
v***@gmail.com
2015-02-09 11:45:13 UTC
Post by Tonci R.
Post by dogg
[...]
Ok - hvala na pojašnjenju!
Mislim da sad razumijem jer ima logike :)

Dodatno pitanje:
Recimo da smo postavili intervalno snimanje kako je gore opisano (fotka svakih 5 sekundi). Kod takvog intervalnog fotkanja, fokus je fiksiran za prvu fotku, ili se za svaki frame ponovno postavi?
Tonci R.
2015-02-09 12:34:49 UTC
Post by v***@gmail.com
[...]
Kod boljih aparata se za svaku fotografiju fokusira. Postoji više načina
fokusiranja. Ako se nisi bavio fotografijom to malo prouči. Za jeftinije
aparate ne znam. Piše ti sigurno u uputi. Kad se odlučiš za neku kameru,
skini uputu i vidi da li ti odgovara.
dogg
2015-02-11 05:47:45 UTC
Hvala svima na svjetima!
Pročitao sam detaljno manuale od TG-3 , canon D30 i nikon AW120 i TG-3 ima najveći broj mogućih postavki, makar kvalitetom slika nije najbolji prema dostupnim recenzijama na webu.

Uzeo budem vjerojatno TG-3 (kosta 2.800 kn)
Prije finalne odluke, ima tko za preporuciti neku drugu opciju?