CF Sandisc Extreme 64GB problem
(prestaro za odgovor)
f***@gmail.com
2014-03-22 18:56:56 UTC
Pozdrav,
nedavno sam nabavio karticu
http://www.amazon.com/SanDisk-Extreme-CompactFlash-Memory-Card/dp/B00GGM6NCK/ref=sr_1_13?s=electronics&ie=UTF8&qid=1395514149&sr=1-13&keywords=sandisk+extreme+compact+flash

koju koristim na Canon 5DMk2.
Imam problem koji se nasumicno desava.
Nekad neka okinuta fotka se ne moze prikazati na aparatu, umjesto slike pojavi se poruka tipa "greska pri citanju"
Ili npr danas skinem fotke preko Lightrooma na komp, vratim karticu, pokusam pregledat slike i opet dobijem neku poruku o gresci. Ugasim pa upalim aparat i nakon toga ne vidi niti jednu fotku, prikazuje poruku da fotki nema na kartici. Kad odem na formatiranje vidim da je zauzeto 4GB fotki koliko sam ih okinuo ali se ne vide....

Formatiram karticu i koristim najnormalnije.... samo do kad?
Nisam miran s tom situacijom pa me zanima gdje da trazim krivca. U kartici ili aparatu? Palo mi na pamet da je mozda prevelika memorija pa se aparat "ne snalazi"...
i***@gmail.com
2014-03-25 14:47:33 UTC
Post by f***@gmail.com
Pozdrav,
nedavno sam nabavio karticu .....
... je mozda prevelika memorija pa se aparat "ne snalazi"...
Da ne teoretiziram previše o tome kako se kapacitiraju mem. kartice, stvar je u memorijskoj kartici i bilo bi ju dobro zamijeniti (mislim da Sandisk ima worldwide garanciju koju je moguće ostvariti i kod nas, pa probajte u Kodak-centru, Maksimirska 112a.
Meni se ista stvar dešava sa 4 i 8 G Extreme CF karticama na D700, dakle veliki fajlovi na manjim karticama.
Anonymus
2014-03-26 11:33:44 UTC
Post by i***@gmail.com
Post by f***@gmail.com
[...]
U potpunosti se slazem, samo bih predlozio da prije reklamacije ipak probas
sa nekom drugom karticom. Nebitno u cijeloj prici, ali ja sumnjam da je
otisao kontroler na kartici.
Sretno i zamijeni karticu prije nego izgubis fotke koje nebi trebao
izgubiti.
f***@gmail.com
2014-04-07 12:28:14 UTC
ok, probat cu zamijeniti, ono što je tu lose sto je to sporadicno ponašanje, pa nisam ziher koliko ce mi vjerovati na rijec :)

pozdrav
f***@gmail.com
2014-04-23 17:21:09 UTC
Bio danas u Kodak centru, zamijenili mi karticu bez ikakvih problema. Ugodno iskustvo. Hvala vama na prijedlozima. Pozdrav
Anonymus
2014-04-25 09:02:35 UTC
Post by f***@gmail.com
Bio danas u Kodak centru, zamijenili mi karticu bez ikakvih problema. Ugodno iskustvo. Hvala vama na prijedlozima. Pozdrav
No hvala Bogu da se i u Lijepoj nasoj nesto moze napraviti (popraviti /
zamijeniti) bez puuuno natezanja.
Branko Panic
2014-04-25 10:21:31 UTC
Post by Anonymus
Post by f***@gmail.com
[...]
Politika SanDiska u cijelom svijetu. Ja dobio
CF 8GB od 60 mb/sek. umjesto 30 mb/sek.
Prestane zapisivati u pola dugackog rafala i
aparat baci error. Nova radi vec par godina
bez problema. Jos jedna iz iste serije odapela
ranije i tada sam dobio novu ali isti model kao
krepana. Ta radi godinama normalno.
--
Pozdrav
Pane
Anonymus
2014-04-25 10:30:50 UTC
Post by Branko Panic
Post by Anonymus
Post by f***@gmail.com
[...]
Ma jasno je meni da mnogi (renomirani) proizvodjaci ne kompliciraju kod
reklamacija neispravnog proizvoda (bilo kojeg !), ali je rijetkost da
njegov zastupnik u Lijepoj nasoj promptno i bez gnjavaze rjesava stvar.
Iskreno se nadam da ce takova praksa, ulaskom u EU, postati pravilo.
uY
Vec smo skoro godinu dana u EU.
Anonymus
2014-05-08 09:22:53 UTC
Post by uY
Post by Anonymus
[...]
Zato jer nasim "privrednicima" treba ipak podosta vremena da se
"aklimatiziraju" na EU nacin poslovanja.
Mogao bih navesti podosta primjera, ali ako pozljivo citate, sve vam je
jasno.