Pitanje- SD kartica
(prestaro za odgovor)
Kraftwerk
2014-05-12 16:08:06 UTC
Pozdrav grupi

Imam SD karticu 64 GB i fotoaparat moŸe normalno pregledavati slike, ali
kada se preku USB-a prikljuèi na comp on tvrdi da disk nije formatiran. ©to
bi se tu dalo uèiniti?

Hvala
Branko Panic
2014-05-12 23:09:48 UTC
Post by Kraftwerk
Imam SD karticu 64 GB i fotoaparat moŸe normalno pregledavati
slike, ali kada se preku USB-a prikljuèi na comp on tvrdi da disk
nije formatiran. ©to bi se tu dalo uèiniti?
Puno. Koji Win su na kompu? Ako su XP, onda instaliraj
exFAT_WinXP_x86 (WindowsXP-KB955704-x86-ENU.exe).
To je za mem kartice vece od 32GB na Win XP.
Win 7/8 ih vide normalno i bez zakrpe.
--
Pozdrav
Pane