Kartonski instant fotoaparat
(prestaro za odgovor)
sismis
2017-02-06 08:06:35 UTC
Evo upravo pročitao na BUGu - znam da nije tema za digitalnu al foto grupa mi se čini još pustijom od ove :D

Kickstarter o malom kartonskom fotoaparatu koji snima na Fujifilm “instax mini”. Nisam ni znao da to postoji.

https://www.kickstarter.com/projects/971925604/jollylook-the-first-cardboard-vintage-instant-came

Uglavnom, uzet cu jedan da mala vidi kako nastaju fotke :D
Smiljko Rudan

javi rezultate!
sismis
2017-02-06 12:22:19 UTC