Vjenčanje u Varaždinu ???
(prestaro za odgovor)
BRUJO
2010-08-13 10:13:18 UTC
Koji restoran valja koji manje valja... Varaždin , Ivanec ??
Kakvi su KTC Ivanec i KTC Varaždin?
Restoran Fontana - Crnković ???
Muzičari, od koga da bežim i koga da uzmem???

Pitaju me jedni koji se tamo namjeravaju ženiti.

Hvala
Kowalsky
Ne znam za sale, ali bend valjda moze biti iz Zg?
logo
2010-08-13 11:20:42 UTC
KTC Ivanec moŸe vrlo dobro odraditi posao, veliki parking i dovoljno
prostora ali se poprilièno osjeæa atmosfera radnièke menze pa osobno i ne
bih preporuèio za vjenèanje (isprika parovima kojima je OK).

KTC VaraŸdin je bolje ureðeno ali nekome bi moglo zasmetati da se ulazi kroz
isti ulaz kao i u samoposluŸivanje (prizemlje - trgovina, kat - restoran).

Fontana je OK, samo ¹to se nalazi u industrijskoj zoni pa nije za ljude koji
se usred noæi Ÿele pro¹etati da se "razluftaju uz cigaretu".

Aquacity je OK ako nisu veliki svatovi, nemaju ba¹ puno prostora. Ali ako je
lijepo vrijeme atmosfera moŸe biti vrlo dobra (na jezeru, okruŸeno
zelenilom, ¹etnica).

Orion Horvatsko je OK. Veliki parking i sala, prostrani podij za ples.

Muzika naravno ovisi o afinitetu mladenaca, ali sa Kavalirima iz Bednje se
te¹ko moŸe pogrije¹iti ako su slobodni.

Puno sreæe mladencima!
Koji restoran valja koji manje valja... VaraŸdin , Ivanec ??
Kakvi su KTC Ivanec i KTC VaraŸdin?
Restoran Fontana - Crnkoviæ ???
Muzièari, od koga da beŸim i koga da uzmem???
Pitaju me jedni koji se tamo namjeravaju Ÿeniti.
Hvala
BRUJO
2010-08-13 15:44:53 UTC
puuunooo hvala na iscrpnom odgovoru... javim im pa nek odluče. hvala u ima
njih...
KTC Ivanec može vrlo dobro odraditi posao, veliki parking i dovoljno
prostora ali se poprilično osjeća atmosfera radničke menze pa osobno i ne
bih preporučio za vjenčanje (isprika parovima kojima je OK).
KTC Varaždin je bolje uređeno ali nekome bi moglo zasmetati da se ulazi
kroz isti ulaz kao i u samoposluživanje (prizemlje - trgovina, kat -
restoran).
Fontana je OK, samo što se nalazi u industrijskoj zoni pa nije za ljude
koji se usred noći žele prošetati da se "razluftaju uz cigaretu".
Aquacity je OK ako nisu veliki svatovi, nemaju baš puno prostora. Ali ako
je lijepo vrijeme atmosfera može biti vrlo dobra (na jezeru, okruženo
zelenilom, šetnica).
Orion Horvatsko je OK. Veliki parking i sala, prostrani podij za ples.
Muzika naravno ovisi o afinitetu mladenaca, ali sa Kavalirima iz Bednje se
teško može pogriješiti ako su slobodni.
Puno sreće mladencima!
Hvala
mladen_sinko@home
2010-08-13 20:33:33 UTC
Za salu ti preporuèujem River Pub,Crnkoviæ ili Turist
Za muziku ExZodiac,Spektar ili Vizija band
Ako treba¹ i rasvjetu, javi se!
puuunooo hvala na iscrpnom odgovoru... javim im pa nek odluèe. hvala u
ima njih...
Hvala
Oxiigen
2010-08-13 21:39:48 UTC
Dana Fri, 13 Aug 2010 22:33:33 +0200, osoba, koja se odaziva na ime
Post by ***@home
ExZodiac
S ovim se slažem, sviraju odlično, za sale ti je gore napisano.
--
"Bolje je biti budala, nego svinja od čovjeka,
bolje je biti nesposoban, nego nezadovoljan Sokrat."
marko
2010-08-13 17:34:59 UTC
Kakvi su KTC Ivanec i KTC VaraŸdin?
Ako vec razmisljaju o Ivancu, onda je bolja dvorana Vita. Stane puno ljudi,
imaju mislim i svoju kuhinju, veliki parking...

Marko
Oxiigen
2010-08-13 21:40:45 UTC
Dana Fri, 13 Aug 2010 19:34:59 +0200, osoba, koja se odaziva na ime
Post by marko
Post by BRUJO
Kakvi su KTC Ivanec i KTC Varaždin?
Ako vec razmisljaju o Ivancu, onda je bolja dvorana Vita. Stane puno ljudi,
imaju mislim i svoju kuhinju, veliki parking...
Marko
Orion također, KTC je već netko spomenuo da izgleda malo radnički, ali im
je hrana super...
l***@gmail.com
Hvala
Lena
Preporučujem vjenčanje na otvorenom u hotelu lagus http://www.hotel-lagus.hr/index.php/hr/
Nikolaj Lazic
2016-12-12 00:59:51 UTC
Post by Lena
Post by BRUJO
[...]
Obzirom da odgovaras na post iz 2010, ti su se najvjerojatnije vec par
puta u meduvremenu i vjencavali i razvodili. Ne nuzno isti ljudi.