Efke - Hondlova - bezobrazluk
(prestaro za odgovor)
royce79
2006-11-23 17:44:48 UTC
Pozdrav svima,

koliko sam ja i moj kolega izivcirani postupcima Efke-a u Hondlovoj ne moze
se bas lako staviti u post ali...
Narucili smo za nasu firmu 2 Nikona D80 prosli tjedan te platili odmah po
ponudi (u kojoj pise da je isporuka 5 dana po uplati) - utorak narucili -
odmah platili. Obecano da ce bit isporuceno u cetvrtak, najkasnije petak
prosli tjedan.
Naravno i nazalost nije bilo isporuceno. Gospodin (ne zelim imenovati) je
izbjegavao pozive te je mailom rekao da ce 100% doci u utorak (zbog carine -
to cujem precesto od svih) ovaj tjedan. Naravno da nije doslo ni u utorak.
Obavili smo barem 10-ak razgovora sa gospodjom u Efke-u koja je ja vjerujem
bila prisiljena lagati da "gospodin" nije u uredu vec na sastanku (radimo za
velike klijente te nijedan nije bio ovako nedostupan i toliko sastancijo).
Danas je cetvrtak a ljubazna gospodja je samo mogla reci da gospodin nije
dostupan te da D80 nece doci ni danas. Nije imala daljnjih informacija. Svi
malo veci dobavljaci su imali D80 s kit objektivom (Bratulic, Efke, Optimum
racunala...), dok doticni velike Efke naravno nemaju nas predmet pozude i
potrebe. Naime, taj fotic nam je trebao vec jucer kad smo morali angazirati
vanjskog dobavljaca za fotografiranje....

To je to.... Da malo "olaksam" sebe i da prenesem iskustva. Sama iskustva u
ducanu u Hondlovoj su super, ljubazno i iskusno osoblje da njih ogradim
odmah...

Itko u grupi ljudi koji nisu dobili svog Nikona?
DamirG
2006-11-24 12:19:35 UTC
informacija. Svi malo veci dobavljaci su imali D80 s kit objektivom
(Bratulic, Efke, Optimum racunala...), dok doticni velike Efke
Zato ja nikome ne dajem pare prije nego vidim aparat na najvise metar
udaljenosti od mene.
--
Damir
http://www.inet.hr/~daglavac
Racunala, SMS, Mobiteli, WEB, Slike, Humor, DivX, Titlovi...
Lutajuci Reporter Zdena
2006-11-24 15:30:08 UTC
Post by royce79
izbjegavao pozive te je mailom rekao da ce 100% doci u utorak (zbog carine -
to cujem precesto od svih) ovaj tjedan. Naravno da nije doslo ni u utorak.
zao mi je sto ste se tako proveli, ali je i u firmi u kojoj radim
kasnila posiljka koja nam je hitno trebala. stigla je u zg u
ponedjeljak, "carinila" se do jutros (petak). dakle, moguce da je bio
nekakav "bijeli strajk" na carini.
Zvok
2006-11-24 23:08:53 UTC
Post by royce79
[...]
Nije da sam kupovao u Efke, ali bio sam debelo zagrijan, obzirom da ipak
imaju osjetno manje cijene nego Foto-tehu.
No, Nikona¹i, sada dobro otvorite oèi, pi¹em o svom iskustvu u Foto-tehu i
ovo æu napisati samo jednom: ako kupujete za ke¹ ili plaèate karticom
tekuèeg raèuna OBVEZNO TRA®ITE 10% POPUSTA I DOBIT ÆE TE GA! Tako æe vam
cijena biti gotovo ista kao ona u Efke-u (razlike su par kuna), a robu
dobivate odmah i ¹to je najvaŸnije, nema problema ni sa garancijom a ni sa
servisom. Isto sam nekoliko dana bezuspje¹no poku¹avao doprijeti do xy
gospodina "koji radi s Nikonima" no nije i¹lo, pa sam to sve skupa lijepo
poslao k vragu i oti¹ao u Foto-teh.
Jako je zgodno ¹to se roba prije plaèanja moŸe i isprobati. Od kada sam
pre¹ao na Nikon, uredno tamo kupujem opremu i sve sam vi¹e zadovoljnij
kvalitetom, uslugom, ljubazno¹æu, toènosti, no cijene bi ipak mogle biti
barem malo manje. Ipak, o tome neki drugi puta.
SoXy
Hear hear... slazem se.
RPichler
2006-11-28 18:08:05 UTC
Post by SoXy
Post by Zvok
[...]
A di si se ti nasao javit? A gdje si kupio hrpu objektiva? ;)

Robert
Zvok
Robi, jel ti to kao meni ne¹to, ili je to ipak i¹lo samo na raèun SoXy?
RPichler
2006-11-30 10:40:28 UTC
Post by Zvok
Post by RPichler
Post by SoXy
Post by Zvok
[...]
Pardoncek, tek sam kasnije vidio da nisam obrisao tvoj dio poruke. Islo je
samo na racun SoXy-a. :)

Pozdrav,
Robert
SoXy
2006-12-20 22:07:52 UTC
Post by RPichler
Post by RPichler
Post by SoXy
Hear hear... slazem se.
A di si se ti nasao javit? A gdje si kupio hrpu objektiva? ;)
Robert
Robi, jel ti to kao meni neąto, ili je to ipak iąlo samo na račun SoXy?
Pardoncek, tek sam kasnije vidio da nisam obrisao tvoj dio poruke. Islo je
samo na racun SoXy-a. :)
Pozdrav,
Robert
Hehhee... tek sad naletio na poruku...
Eto, Robi, za tebe 4 DA!
a) Da, cijene u Fototehu mogle bi biti i nize
b) Da, kupio sam hrpicu objektiva od *Roberta* :-)
c) Da, u Prizmi su se slatko nasmijali kad sam pogresno izrekao tvoje
prezime
d) Da, otjerali ste mi kupce besramnim ponudama ;-)
Pozdraw,
SX
RPichler
2006-11-28 18:13:12 UTC
Post by royce79
[...]
Da se razumijemo, ako se fotoaparat kupuje od neovlastenog uvoznika, ni
ocekivanja ne mogu biti bog zna kakva, to bi sama logika trebala nalagati.
Normalno da nije isto ako kupis Mercedes u Eurolineu ili u Autohizi Stef pri
Zagorskoj kleti.

Daklem - za worry-free tretman, molim obratiti se ovlastenom uvozniku:
Fototeh d.o.o., Prisavlje 2, 10000 Zagreb, Tel: 01 6196 609, www.fototeh.hr,
***@fototeh.hr, i sigurno ce imati D80 KIT za isporuke isto kao i mreza
ovlastenih Nikon prodavatelja u HR.

Lijepi pozdrav,
Robert
Sayla
2006-11-28 18:49:47 UTC
Post by RPichler
Normalno da nije isto ako kupis Mercedes u Eurolineu ili u
Autohizi Stef pri Zagorskoj kleti.
Gospon Stef svojeg posla u Autohizi pri Zagorskoj klieti posteno delaju i
necem protivu njih ni rieci cuti!! ;)
--
Post by RPichler
Sayla<
Introducing open-door urination policy
RPichler
:))) LOL
Zvonimir Lusch
2006-11-29 12:40:56 UTC
Post by RPichler
Fototeh d.o.o., Prisavlje 2, 10000 Zagreb, Tel: 01 6196 609,
isporuke isto kao i mreza ovlastenih Nikon prodavatelja u HR.
Ono sto meni nikada nece biti jasno.... na koju foru ovlasteni uvoznik koji
nabavlja opremu iz prve ruke ima osjetno vece cijene nego "neovlasteni" ili
opako vece cijene nego neki ducan u Austriji. Ako se povodimo nekakvom
ekonomskom logikom - sto manje ruku, to manja cijena, ne?

Evo kad nesto prodaje netko ovlasten:
http://www.fototeh.hr/productview/Default.aspx?page=1e366396-2353-4048-8bcb-8d618215725e

I "neovlasten":
http://grazcamera.system-shop.at/st_detail.php?PHPSESSID=7f43d926459569cc48755d57b4cfe33e&id=1486&start=0

Razlika je vise od 1500 kn u korist neovlastenog. Kako to objasniti, ako
nabavljaju iz prve ruke?
--
CU L8R
Zvonimir
brainstorm
2006-11-29 14:57:17 UTC
Post by Zvonimir Lusch
[...]
Ne ide to ba¹ tako.
Ne znam sad tko je tu ovla¹teni i neovla¹teni, ali znam sljedeæe.
A to je da obièno ovla¹teni uvoznik ili distributer u svojim duæanima drŸi
fer cijene. To znaèi da æe on u svom duæanu imati ne¹to vi¹u cijenu nego ¹to
æe ostali duæani moæi s obzirom na veleprodajnu cijenu po kojoj im uvoznik
prodaje.
A za¹to? Pa zato jer on zaraðuje od veleprodaje, dok ostali duæani zaraðuju
od maloprodaje. Vi¹om cijenom u odnosu na njih njima prepu¹ta dio kupaca.
Oni koji kupuju kod ovla¹tenog u pravilu to èine zbog svoje komocije - ne da
im se lutati i traŸiti po duæanima i Ÿele robu ¹to prije te poslije Ÿele
brŸu uslugu (npr. popravci u garantnom roku).
Zvonimir Lusch
2006-12-01 13:55:35 UTC
Post by brainstorm
[...]
Hmm, pod "veleprodaja" pretpostavljam da mislis cijenu minus rabat. Sve je
to jasno, no volio bih objasnjenje zasto je jedna te ista stvar u Austriji
skuplja 200 eura nego kod naseg ovlastenog trgovca... i to ako roba ide s
nekog centralnog skladista ovlastenom, a ovaj daje rabat preprodavacu?

Kuzim da su Austrijanci siromasi ko crkveni misevi, a mi debeloguzi bogatuni
pa.... ;-)
--
CU L8R
Zvonimir
brainstorm
2006-12-01 15:39:05 UTC
Post by Zvonimir Lusch
[...]
Da, khm... Mea culpa. Nisam odmah skuŸio ¹to misli¹.

A ne znam. Kod nas je ne¹to veæi porez... MoŸda Austrijanci puno vi¹e kupuju
pa su veæi rabati na veæe kolièine... Mi smo sto kilometara dalje pa je
skuplji transport... I to mi se opet ne èini kao dovoljna razlika :)
Carine vi¹e nema na robu iz EU, jel tak? A ¹to je s robom iz WTO-a i ostatka
svijeta?

Ali ustvari je kvaka vjerojatno u tome da se na¹i hoæe brzo obogatiti :)
Navodno je veleprodajna marŸa (barem kod tehnièke robe) kod nas veæa nego
maloprodajna. To je malo ¹a¹avo i maloprodavatelji su u nezavidnom poloŸaju
¹to se tog tièe.

Ali, na koncu, zna¹ ¹to odreðuje cijenu - trŸi¹te. A dio tog i smo mi, ne
:))
batman-zg
Zvonimir
batman-zg
2006-11-29 17:52:50 UTC
Situacija izgleda čudna iz razloga što Efke i njemu slični prodaju
Nikon ispod cijene ne bi li stekli mušterije, a drugi razlog zbog
čege je jeftinije što ilegalnim uvozom dotični uvoznik Efke ne
plača PDV na uvoz aparata ako ih švera iz Austrije pa shodno tome
može prodati neku stvar i 20% jeftinije.Uostalom cijene u Fototehu su
vrlo bliske cijenama u Njemačkoj a oni su ipak u EU i manji su
nezavisni troškovi oko uvoza ,transporta i sličnih gluposti na kojima
naša država puni proračun.
Zvonimir
Zvonimir Lusch
2006-12-01 14:01:34 UTC
Situacija izgleda èudna iz razloga što Efke i njemu slièni prodaju
Nikon ispod cijene ne bi li stekli mušterije, a drugi razlog zbog
èege je jeftinije što ilegalnim uvozom dotièni uvoznik Efke ne
plaèa PDV na uvoz aparata ako ih švera iz Austrije pa shodno tome
može prodati neku stvar i 20% jeftinije.Uostalom cijene u Fototehu su
vrlo bliske cijenama u Njemaèkoj a oni su ipak u EU i manji su
nezavisni troškovi oko uvoza ,transporta i sliènih gluposti na kojima
naša država puni proraèun.
Jasno je Borise da mi pusimo ovdje zbog zemljopisnog faktora, ali opet
ostaje nejasna razlika od 200 EUR... recimo i da se uvoz iz Nikonove
centrale tkoznagdje vrsi bez carine i da su manji troskovi transporta nego
do nas, ali opet je ova razlika u cijeni prevelika.
--
CU L8R
Zvonimir
nicolas
2006-11-30 11:17:31 UTC
Post by RPichler
[...]
Mislim da to ne mora uvijek biti tako. Recimo, svoj Oly E-500 sam kupio
u Optimumu, koji nigdje na Olympusovim stranicama nije naveden kao
distributer, a AFAIR nisu niti uvoznik. Znaci, moglo bi se zakljuciti
da rade mimo ovlastenih kanala. S druge strane, garancije imaju zig
Olympusa Hrvatska, a cijena koju sam platio je znatno manja od one koju
su oni "preporucivali", odnosno od cijena dobrog dijela ostalih
prodavaca. Svaka cast deckima u Optimumu, ali nekako sumnjam da su
karitativna ustanova i robu prodaju daleko ispod nabavne cijene.
Problema naravno nije bilo, isto kao sto ih nisu imali niti drugi ljudi
za koje znam da su kupovali kod njih.
i***@gmail.com
2017-11-17 08:04:15 UTC
Zdravo,

Ovdje smo još jednom kupiti bubreg za naše pacijente i oni su se složili platiti dobru svotu novca svima koji žele donirati bubreg kako bi ih spasili, pa ako ste zainteresirani da budete donator ili želite spasiti život, molimo Vas da nam pišete na e-mail ispod.

Ovo je prilika za vas da budete bogati u redu, jamčimo vam i jamčimo vam 100% sigurne transakcije s nama, sve će se izvršiti prema zakonu koji donosi donatore bubrega.
Zato više nemojte gubiti vrijeme, molimo Vas da nas napišete na ***@gmail.com

Irrua specijalistička bolnica.