OT: vjenčanja?
(prestaro za odgovor)
Msinkec99
2007-04-03 10:24:37 UTC
nedavno je bila tema o preporuci fotografa za vjenèanja! Kako bi ja mogao to
ponovno pogledati! Sa headers-ima sam poku¹ao vratiti ali nisam uspio! Jel
mogu preko googla??
Hvala i i sprika za OT!
--
http://msinkec99.pticica.com
www.fotoamateri.hr
www.fotoputtar.hr
dr. Damir
2007-04-03 11:46:27 UTC
Studio za snimanje vjencanja iz Zagreba trazi fotografa. Bitno je da imate
nekog iskustva u fotografiranju vjencanja, digitalni aparat je pozeljan ali
nije uvjet. Zanima me koliko ste vjencanja do sada odradili i sa kakvom
opremom radite ( koji aparat i objektiv-i).
Ponude i kontakt br. mob. saljite na mail ***@gmail.com
Hvala!
msinkec99
Hvala!