Stativ
(prestaro za odgovor)
Tristan
2014-08-28 11:51:06 UTC
Pozdrav svima,
trazim stativ prije svega za makro fotografiju
ali ne iskljucivo. Budzet mi je max 250 eura.
Puno toga sam procitao i sad sam zbunjen.
Ljudi se cesto zale cak na Manfrotto glave s
kuglicom. Kazu sve namjeste i onda se ona spusti
2 milimetra i ode sve kvragu. Pronasao sam savjete
da je bolje uzeti glavu bez kuglicnog lezaja, t.j.
onu koja se krece samo u tri smjera.
Brzina namjestanja mi nije vazna. Vazno mi je da
stativ ne plese i kad narihtam precizno ne mrdne
ni milimetra. Aparat + objektiv su standardno teski
negdje oko 1,5 kg.
Zahvalan na pomoci.
Amir
2014-11-20 07:45:12 UTC
Ako nisi kupio, bilo koji cvrsti stativ je u redu ( dobro bi dosao i tezi,
da ga vjetar ne njise.... ).
Za repro i makro snimanje na terenu dobro dodje horizontalna cijev na cijem
kraju se montira glava. Ja koristim Manfrotto cijev 131 D i glavu Manfrotto
geared head 410. Radi vrhunski, stoji gdje je podesim i ne klize,
proklizava, vraca se u nezeljeni polozaj i sl. Za izostravanje koristim
Manfrotto Micro positioning plate 454.
Je, cijena kompleta....je malo poveca. Zato i nisam pisao ime stativa, da se
tu jako carobirati. Cijev je opcija, nije nuzna. Glava vrijedi svake lipe.
Klizna plocica s mikro pomacima je fenomenalna, ali nije nuzna, a kad vec
pricamo o blagodetima tehnologije, dobro dodje fotoaparat s mogucnoscu
izostravanja na displayu ili na monitoru laptopa, pomaze i povecalo za
okular, kutno trazilo s dioptrijama i sl.
No, sve to ovisi i o makro opremi - za makro lece nije bas nuzno, za life
size konverter isto, ali za makro prstenove, makro mijeh ili objektiv s
makro izvlakom kod koje pada svjetlo malo je teze izostravati, pogotovo sto
je dubinska ostrina u makro podrucju jako mala.