Nikon D5100 - crne slike
(prestaro za odgovor)
Valentin Vidic
2016-09-03 13:53:53 UTC
Pozdrav,

Znaci bilo sto da se uslika ispadne crna slika. Live view
i snimanje videa radi, sto znaci da nije problem s elektronikom
vec shutterom. Ako stavim u manual mode sa vremenom od par
sekundi bez objektiva se vidi da se shutter ne podigne. Tocnije
otkriveno je samo nekih 5mm na dnu. Problem se pojavio odjednom,
prvo je svakih par slika bilo crno, a sad su sve. Aparat ima
nesto preko 10000 okidanja i star je oko 3g (nije u garanciji).

Ima netko ideju sto bi mogao biti problem i koliko da ocekujem
popravak (ako se uopce isplati)?

Valentin
Branko Panic
2016-09-03 23:28:33 UTC
Post by Valentin Vidic
[...]
Sve si vec sam rekao. Odnesi u Fototeh na procjenu i servis.
Cijena je rastezljiv pojam. Ovisi sto je crklo ili dotrajalo.
Ocekuj 1.500 kn ili vise.
--
Pozdrav
Pane
Valentin Vidic
2016-09-04 08:56:46 UTC
Post by Branko Panic
Sve si vec sam rekao. Odnesi u Fototeh na procjenu i servis.
Cijena je rastezljiv pojam. Ovisi sto je crklo ili dotrajalo.
Ocekuj 1.500 kn ili vise.
Da, probat cu kod njih, ali pitanje isplati li se ako to tijelo
vrijedi 2000 ili 3000kn. Dosta cudno da je otkazao nakon
relativno malog broja okidanja.
Valentin
Branko Panic
2016-09-04 10:54:36 UTC
Post by Valentin Vidic
Post by Branko Panic
[...]
Moj je stav da se popravak isplati ako aparat jos uvijek
zadovoljava sto se kvalitete snimaka tice.
Najskuplji servis me kostao cca 305 novog u istoj klasi
i nisam se pokajao.
Na dSLR Nikonima mi nikada nije crkao zatvarac.
Obicno ode mehanika ogledala, sto utjece na AF.
Otkazivanje zatvaraca je lutrija. Nekom 2.000,
drugom 1.000.000 okidanja. ;>
--
Pozdrav
Pane