Video snimanje sa Olympusom E-5_problem
(prestaro za odgovor)
Rock aint dead
2015-03-04 08:28:17 UTC
Nadam se da još uvijek ima živih na ovoj grupi :-)
Tema je malo off topic a možda i nije :-)
Imam jedno pitanje vezano za DSLR video snimanje. Pokušao sam napraviti
nekakve video snimke sa Olympusom E-5 i Sigma 1.4 (30mm) objektivom.
Snimano je u zatvorenom prostoru sa slabijom rasvjetom i na otvorenome
pod javnom rasvjetom.
Problem je u tome što mi video stalno titra, pogotovo snimke rađene na
otvorenome.
Oly snima 30fps a snimao sam na brzini 1/60 (tako sam barem našao
preporuke)
Puno sam guglao okolo i neki od odgovora su me zaprepastili. kao problem
je da se to (titranje) dešava u Europi a npr u SAD-u i Kanadi je sve ok
jer naša rasvjeta radi na 50 Hz a njihova na drugoj frekvenciji pa se
zato kod nas javlja nekakva frekvencijska problematika između rasvjete i
broja sličica u sekundi kod snimanja. Isto tako sam našao podatak da se
taj problem ne javlja kod DSLR-a koji imaju opciju snimanja 24fps.
jedna od rasprava o temi...
https://forums.creativecow.net/thread/280/10581

Inače sam zadovoljan bojama i snimkama koje radi E-5 ali ima malo opcija
za podešavanje pa ukoliko je netko od vas imao i riješio sličan problem,
molim za savjet.
Amir
2015-03-09 16:38:25 UTC
Ako je fluo rasvjeta, moze titrati - umjesto prigusnica, trebalo bi imati
balaste.Vazno je i kako su spojeni.
Mozda probati s halogenom rasvjetom.
Meni je Canon 5 d titrao s fluo panelima pa sam upalio halogenu i radio je
bez greske.
....> Snimano je u zatvorenom prostoru sa slabijom rasvjetom i na
otvorenome pod javnom rasvjetom.
Problem je u tome ¹to mi video stalno titra, pogotovo snimke raðene na
otvorenome.