Tokina 11-16 ili 11-20
(prestaro za odgovor)
Mrc
2015-04-09 18:43:26 UTC
Koje je vaše mišljanje, što bolje uzeti?
Jel ko ima kakva iskustva s ijednim? Meni se čini da je bolje uzet 11-20mm za 600 kn više pa se dobiju ta 4 mm više, al ne znam, ispravite me ako griješim i ako je možda to previše novaca za ta 4 mm.

http://www.canosa.com.hr/tokina-at-x-116-pro-dx-11-16mm-f28-ii-za-nikon-af-11-16f28-11-16/100555/product/

http://www.canosa.com.hr/tokina-at-x-11-20-f28-pro-dx-af-11-20mm-28-za-nikon/03012659/product/
Smiljko Rudan
2015-04-10 06:59:16 UTC
[...]
imam iskustva s 11-16mm ... objektiv je iznimno oštar (za zoom, ali i
općenito), no raspon mu je vrlo ograničen

stoga, ako želiš uglavnom snimati na 11mm, onda predlažem taj objektiv,
jer oštrina je (meni osobno) vrlo bitan parametar

istodobno, muka je koristiti samo taj objektiv ... pored njega
jednostavno treba imati još jedan sa normalnim kutevima