Nova publikacijica
(prestaro za odgovor)
Vlatko Juric-Kokic
2008-11-09 11:56:35 UTC
Meni dosadilo da tu nema nimalo ozbiljnijih foto publikacija, pa sam
odlucio napraviti svoju vlastitu.

Radi se o mjesecnom PDF "newsletteru" po nazivom Highlight koji se
bavi foto-industrijom i fotografijom.

Kako je rijec o nultom broju, nije toliko veliki koliko ce kasnije
biti. Nazalost, zbog mojih drugih obaveza, teme nisu bas od ovog
trena, iako nisam vidio da se onime sto je u tom nultom broju kod nas
itko previse bavio. Popratnih fajlova trenutacno nema, ali ce ih biti
kad teme budu takve. Recimo, RAW/JPEG fajlovi kad bude nekakvih
testova. S linkovima na koje samo treba kliknuti. :-)

Link za download je

http://www.clandestineart.com/highlight/

Tamo se tko zeli moze "pretplatiti", odnosno poslati svoju mail adresu
da dobiva obavijest o izlasku novog broja.

Jesam spomenuo da je Highlight besplatan? Nisam. Dakle, Highlight je
besplatan i bit ce besplatan.

Ugodnu zabavu. :-)

vlatko
FraGile
2008-11-09 12:47:30 UTC
Post by Vlatko Juric-Kokic
[...]
Svaka čast za trud! Tekstovi su tvoji?

Pretpostavljam da časopis nije komercijalno orijentiran te (ako je tako)
očekujem što više kritički promatranih proizvoda, testiranja i sl., a što
manji utjecaj proizvođača/oglašivača.

Pozdrav i hvala
Vlatko Juric-Kokic
2008-11-09 14:47:21 UTC
Post by FraGile
Tekstovi su tvoji?
Ovdje samo moji, ali vec od iduceg (prvog) broja bit ce i drugih
autora.

Casopis... just I wish. :-) Osim toga, PDF ima prednosti i u odnosu na
tisak i u odnosu na web.

Komercijalno... Da, bilo bi lijepo da na tome zaradjujem neke novce.
Medjutim, to ne znaci da je Highlight automatski "prodan". Dok sam u
chipu pisao o fotografiji/foticima, softveru i tim stvarima, uvijek
sam nastojao imati korektne odnose sa svim firmama s kojima sam
suradjivao. No to me nije sprecavalo da napisem kako mislim da nesto
nije dobro napravljeno ili da mi se jednostavno ne svidja bez obzira
je li se doticna firma reklamirala u chipu ili ne. Kao i obrnuto, ako
mi se nesto svidja, ne zanima me je li se firma reklamira. Tu politiku
ne mislim mijenjati ni sada. Novinarski i marketinski dio su u
normalnim medijima odvojeni, a ja sitni zmukler ne namjeravam biti.

Download problemi su mi pomalo cudni. Ja sam stranicu isprobao u Operi
9.6, Firefoxu 3.0 i Exploreru 6. Explorer ne pokazuje tako dobro kao
ova druga dva, ali... Dem.

Usporedo s ovim sam isao skinuti iz Explorera i nece. Skinuo 19 kB i
stao. Ne kuzim u cemu je problem i molim za strpljenje. Opera i
Firefox i, ocito, Mozilla rade bez problema. Mozda je stvar u tome
kako Explorer hendla PDF. Jesu li i tebi (surfer) ActiveX kontrole
stavljene da pitaju?

I hvala svima na komplimentima.

vlatko
Baclofen
Otvorio bez problema. IE8 (beta) + Foxit Reader.
surfer
2008-11-09 19:47:19 UTC
Jesu li i tebi (surfer) ActiveX kontrole stavljene da pitaju?
Explorer nije pitao nista (iako inace da pa ne znam o cemu to ovisi), a
Firefox pita uredno. Ali nema veze, ne bi se ja oko toga brinuo. Glavno da
se ipak moze skinut i to je to.
I hvala svima na komplimentima.
Hvala tebi na tekstovima. Da stvar jednog dana naraste, ne bi imao nista
protiv ni da se naplacuje. Kvalitetnih tekstova nikad nije previse, a trud
treba nagraditi. No, dok god bude besplatno, sigurno je da se necu buniti ;)
Borislav Dopudja
2008-11-09 13:42:00 UTC
Post by Vlatko Juric-Kokic
Link za download je
http://www.clandestineart.com/highlight/
Tamo se tko zeli moze "pretplatiti", odnosno poslati svoju mail adresu
da dobiva obavijest o izlasku novog broja.
Nek me djavo nosi ako sam ikada vidjeo ljepse dotjeran newsletter!

Svaka cast!

Borislav
surfer
2008-11-09 14:15:53 UTC
Post by Vlatko Juric-Kokic
Jesam spomenuo da je Highlight besplatan? Nisam. Dakle, Highlight je
besplatan i bit ce besplatan.
Pitam se jesam li jedini imao problema s downloadom i otvaranjem. Explorer
nije htio nista, ali s Mozillom sam uspio otvoriti. U svakom slucaju,
Highlight izgleda odlicno, svaka cast. Nemoj odustati ;)
u***@epozar.com
2008-11-09 15:58:58 UTC
Post by surfer
Post by Vlatko Juric-Kokic
[...]
Ne kuzim zasto "otvarate" taj pdf.. pa najbolje ga je skinut ("save as")
i onda otvarat. Na taj nacin nema veze koji je browser.
--
______________
Emil Pozar
www.epozar.com
brni
2008-11-09 18:39:45 UTC
Ne kuzim zasto "otvarate" taj pdf.. pa najbolje ga je skinut ("save as") i
onda otvarat. Na taj nacin nema veze koji je browser.
to sam i ja mislio ali ne lezi vraze :-)))))
ie tvrdi da ne bi a firefox ga skine.
ne zelim znati kako i zasto :-)

surfer
2008-11-09 19:46:30 UTC
Post by surfer
[...]
Pa pise ti gore - download i otvaranje, znaci isprobao sam i jedno i drugo.
Nece. Firefox isto nije htio sejvat, ali je htio otvorit. Mozda nesto imam
krivo podeseno, ali najcesce s tim stvarima nemam problema.
zs
Vlatko Juric-Kokic
2008-11-10 07:56:19 UTC
On Sun, 9 Nov 2008 23:38:30 +0100, "zs"
Post by zs
S explorerom se ne moze ni skinuti ni otvoriti
Ocito je hrpa problema s explorerom. Pogledao sam okolo po webu i
vidio da se isti problemi javljaju i u IE6 i IE7 i IE8. Postoji par
mogucih rjesenja _ako_ je problem na vasim kompovima.

1) izbrisati temporary files, restartati explorer

2) pogledati je li Content advisory ukljucen i ako jest, iskljuciti
ga, restartati explorer.

Mozda bi trebalo i nesto u Security settinzima mijenjati, ali to ne
zelim nikome preporucivati.

Moram i s hostingom vidjeti sto se moglo dogoditi. Mislim, link je
sasvim straight i ne kuzim zasto Explorer ne moze otvarati fajl.

Do tada moram nazalost preporuciti neki drugi browser.

vlatko
mylan
n/t
zele
vlatko
Drazen Stojcic Buntovnik
2008-11-09 16:39:59 UTC
Post by Vlatko Juric-Kokic
Meni dosadilo da tu nema nimalo ozbiljnijih foto publikacija, pa sam
odlucio napraviti svoju vlastitu.
Lijepo, dobra ideja i stvarno kvalitetno odradjena. Ja bih samo sugerirao da
poneku temu odvojis i za fotografiju, a ne da je cijeli newsletter
orjentiran iskljucivo na opremu.
--
online photo portfolio
www.stojcic.com
Vlatko Juric-Kokic
2008-11-09 16:56:05 UTC
On Sun, 9 Nov 2008 17:39:59 +0100, "Drazen Stojcic Buntovnik"
Post by Drazen Stojcic Buntovnik
Ja bih samo sugerirao da
poneku temu odvojis i za fotografiju, a ne da je cijeli newsletter
orjentiran iskljucivo na opremu.
Naravno. Ovo je ipak samo nekakav... predlozak. Bit ce i softvera i
fotografije kao takve i drugih stvari.

Hvala.

vlatko
pastyr
2008-11-10 13:28:25 UTC
Post by Vlatko Juric-Kokic
[...]
tako je , dodaj jos fotografiju kao takvu :) i podrska i od mene, ljepo je
postavljen i koncipiran hajlajt ..
bravo za trud, vejrujem da ce na koncu biti i financijskog efekta
SIrobir
2008-11-10 14:58:29 UTC
Post by pastyr
tako je , dodaj jos fotografiju kao takvu :) i podrska i od mene, ljepo
je postavljen i koncipiran hajlajt ..
bravo za trud, vejrujem da ce na koncu biti i financijskog efekta
Sve pohvale, ali pridruŸujem se gore citiranom kolegi, ne treba sve svesti
na tehniku;-)
Branko Panic
2008-11-09 19:22:40 UTC
Post by Vlatko Juric-Kokic
[...]
Dokazao si da mozes i to vrlo solidno. Sad nam ostaje nada da te
volja za stvaranjem nece jako dugo napustiti. :o)
--
Pozdrav
Pane
Eden Kirin
2008-11-09 20:01:18 UTC
Post by Vlatko Juric-Kokic
Meni dosadilo da tu nema nimalo ozbiljnijih foto publikacija, pa sam
odlucio napraviti svoju vlastitu.
Hvalevrijedna inicijativa. Zahvaljujem na trudu!
www.vikendi.net -/- www.supergrupa.com
Denzel
Svaka cast Vlatko! :) Skinuo, "prelistao", predbiljezio se! ;)
Oxiigen
2008-11-10 11:11:11 UTC
Post by Vlatko Juric-Kokic
Ugodnu zabavu. :-)
vlatko
Odličan posao.
--
Bolje je biti nezadovoljan čovjek, nego zadovoljna svinja;
bolje je biti nezadovoljan Sokrat, nego zadovoljna budala.

http://oxiigen.pticica.com
Munja
2008-11-10 13:14:45 UTC
ma svaka cast!
Vlatko Juric-Kokic
2008-11-10 16:10:53 UTC
Hvala na svim cestitkama na kojima se dosad nisam zahvalio. :-)

Usput, rijesio sam problem s downloadom/otvaranjem fajla. Sad ne bi
smjelo biti nikakvih teskoca. Meni iz Explorera i otvara i sejva.

vlatko
surfer
2008-11-10 16:33:27 UTC
Potvrðujem, sve je ba¹ kako si rekao. Stvar prosto sijeva od brzine!
Sam
2008-11-10 17:28:26 UTC
Je, sad radi, na poslu nije. Hoces pohvale ili pokude, na tekst ?!
Vlatko Juric-Kokic
2008-11-10 17:59:40 UTC
On Mon, 10 Nov 2008 18:28:26 +0100, "Sam"
Post by Sam
Hoces pohvale ili pokude, na tekst ?!
Samo izvoli...

vlatko
Sam
2008-11-10 18:58:17 UTC
Post by Sam
Hoces pohvale ili pokude, na tekst ?!
Samo izvoli...
Pohvale.

Tekst gotovo bez gresaka, pismen, rijetkost danas. Kao primjer sveg loseg
pogledati "blog" od Musceta, tako NE pisati...
Recenice ok, ni preduge ni prekratke.
Graficki (layout ili kako se to vec pise) jako dobro, netko vec pohvalio,
nije kicasto (ala Vidi), podsjeca na PC Chip (?!).
Semanticki (sadrzajno), kao tema Olympus predvidiv, ali zasluzan (IMHO),
Leica ok ali vise kao kuriozitet, fora, prakticno slabo upotrebljivo,
printeri preskocio, monitori isto nesto elitno, preskocio. Autor bi uz
dobrog urednika bio jos bolji :-).
Poslovno. Dobar tekst, tesko da moze sam financijski opstati kao casopis ili
slicno, ali, kad bi, glave na kup (ili moderno receno, sinergija) pa uz
Digital Foto (DF), ili onaj domaci ugaseni(?), imalo bi smisla. Unatoc tome
sto svi (na grupi) pljuju DF ja ga redovito kupujem, jer, osim sto nema puno
reklama pa je puno tanji od originala (pogledati original u Algoritmu),
podrzavam ga jer je na hrvatskom, kao i National Geographic i sl. No, da li
DF to smije (licencna prava) ili ne, ne znam, ali kad bi se obogatio domacim
autorskim tekstovima, sada su to samo domace fotke, to bi mu svakako
koristilo.
Bajdvej novi broj ima temu akt, pa da vidim tko to ne bi htio malo
procitati... :-)

Pokude.
Nema nesto bitno cega bih se sad mogao sjetiti... :-)
Vlatko Juric-Kokic
2008-11-10 19:58:01 UTC
On Mon, 10 Nov 2008 19:58:17 +0100, "Sam"
Post by Sam
podsjeca na PC Chip (?!).
:-)

Radjeno na istim dizajnerskim nacelima kao chip. I ovo cu shvatiti kao
kompliment, jer smatram da chip trenutacno ima najbolji dizajn od svih
kompjuterskih i srodnih casopisa. Pa cak bolji i od dosta mainstream
tiskovina.
Post by Sam
Semanticki (sadrzajno), kao tema Olympus predvidiv, ali zasluzan (IMHO),
Hm. Tesko je biti nepredvidljiv s necim sto je prakticno najvaznija
stvar u fotoindustriji u ovom trenu.
Post by Sam
Leica ok ali vise kao kuriozitet, fora, prakticno slabo upotrebljivo,
Cini mi se da si preskocio i onaj dio mog originalnog posta kad sam
spomenuo ozbiljnije bavljenje fotografijom i fotoindustrijom.
Ozbiljnijieg bavljenja nema bez bavljenja i skup(lj)im stvarima.
Fotoindustrija se ne sastoji samo od kompakta, SLR-ova i pripadajucih
objektiva. Tu ima tone stvari koje se u Hrvatskoj ni na koji nacin ne
pokrivaju.

Highlight mozda nije B&W Mag ili Victor ili nesto takvo haj, ali ipak
se ne mislim ogranicavati na entry level stvari. Pogledaj Shutterbug,
pa vidi kojim se oni rasponom opreme bave.
Post by Sam
printeri preskocio,
Vjerojatno krivo jer si vidio ona prva dva velika. Drugi dio bi te
mogao vise zanimati.
Post by Sam
monitori isto nesto elitno, preskocio.
Eh.
Post by Sam
Autor bi uz dobrog urednika bio jos bolji :-).
Yeah, right. Dream on. :-P

vlatko
FraGile
2008-11-10 20:40:10 UTC
Post by Sam
monitori isto nesto elitno, preskocio.
Eh.
A meni baš dobro sjeli monitori. Volio bih još detaljniji test.
Kako kažeš (i ja se slažem), ne treba se ograničavati na entry level.
denis
2008-11-10 19:01:00 UTC
publikacijica je za svaku pohvalu jos malo texta o fotografiji i sve 5
::Goga::
2008-11-14 08:42:12 UTC
Bravo, bravo, bravo! Svaka cast! Odusevljena sam :)
Jedva cekam sljedeci :)
--
Goga
www.sermek.com